Sabien-

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Baby moeder app groep #10223085 Quote

Lijkt me gezellig ik stuur je een mailtje 😊

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Ritme baby 4 weken #10222163 Quote

er ging iets fout..

maar overdag is het af en toe een ramp.

ze is heel eigenwijs en vecht vaak tegen haar slaap.. ze krijgT om de 3 uur soms 2,5 uur een flesje..

hoe ziet/zag jullie dag eruit met een 4 weken oude baby😬

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Stoppen met bv #10215715 Quote

Ik wilde graag bv geven maar m’n meisje hapt niet goed aan en kost haar veel energie.

nu ben ik na 3 dagen volledig gaan kolven maar merk dat ik dit nu al erg zwaar vind. M’n man is nog 1 week vrij en heb ik dus iets meer tijd.

maar waarschijnlijk wil ik toch gaan stoppen.. zijn er meer moeders die het zelfde hebben meegemaakt of iemand die tips/advies heeft??

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10214452 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

Hier op 14-6 na een onverwachte en super snelle thuisbevalling is om 20.15u onze dochter Esmee Vajèn geboren! Ons kleine meisje doet het super goed! 

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10212323 Quote

Gefeliciteerd allemaal!😊

hier laat het kleine meisje nog steeds op zich wachten,

vanmorgen is de vk langs geweest en heeft een inwendig onderzoek gedaan. Een vingertop ontsluiting… dus nog niks.. 

even afwachten of er misschien toch iets doorzet anders komt ze morgen of zaterdag weer..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel heel onzeker van wordt en het idee heb dat het niet van zelf gaat komen… maar we proberen goede hoop te houden en wachten nog even af.

hoe is het verder jullie?😊

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10210997 Quote

Gefeliciteerd voor de meiden die al mama zijn geworden🎉 heb nog niet alles terug gelezen🤭

hier nog niks ben nu 40+2, en moet zeggen m’n geduld raakt wel op. Ik wil haar zo graag zien, vasthouden ect🥰

wachten is zooo vervelend haha😂

elke avond denk ik zou het dan vannacht toch gebeuren maar helaas tot nu toe nog niks, ook geen voortekenen..

hoe is het verder met jullie!!😊

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10205430 Quote

Hee meiden hoe is het met jullie!?

vandaag precies 38 weken.. nog even volhouden

ben wel weer erg verkouden en heb last van m’n re-ribben 

Ga straks m’n vluchtkoffer nog een keer na kijken, heb het idee dat ik van alles vergeet haha..

zijn jullie er al klaar voor?! 

Sabien-
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10188347 Quote

Wat gaat het opschieten he, leuk om al jullie reacties te lezen! Vandaag 31weken🎉

Ik heb van de week de box opgezet, en ons 2e auto stoeltje is ook binnen! 

Volgende week dinsdag hebben we een informatie avond in het ziekenhuis en aansluitend informatie avond over borstvoeding. Weten jullie al hoe je wilt voeden?