Nicx

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Even klagen #10199009 Quote

Hoihoi! 

Ik kom ook even klagen.. Ik ben nu 7.4 weken zwanger en vrijdag eindelijk onze eerste echo. En man man man.. maandag middag ziek naar huis gegaan van het werk, ik hield het niet meer! Gisteren ook thuis gebleven en gelukkig medicijnen gekregen van de huisarts. Dus hopelijk straks weer fit op het werk. Ik had dit ook niet zo extreem verwacht.. Mocht ik me na vandaag nog zo voelen ga ik het zeggen tegen mijn leidinggevende. Je moet toch aan je kleintje denken en aan je eigen gezondheid. En ohja ben in 2 dagen tijd 1.5 kilo afgevallen..  Ik leef momenteel op komkommer en druiven. Bleh! 

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Eerste echo #10194626 Quote

Spannend! 

Hoe is het gegaan? En was het wat je verwachte? 

Ik hoop dat alles goed is voor jullie! 

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10192593 Quote

Ja tuurlijk. Blijf je dit lezen of wil je anders contact? Spannend hoop ook snel je kleintje zien lijkt me zoooo leuk

Kan je via hier ook privé berichten sturen? 🙈 

Haha jaa ik ben ook heel benieuwd naar de echo! Of er iets zit. 

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10192505 Quote

Ja vandaag meteen weer nieuwe gehaald haha. Test zaterdag weer

hoop t zo hihi. Jij al een afspraak voor een echo?

Oeh zo spannend! Laat je het mij weten! 

Ja gisteren ingeschreven, werd vandaag wel x gebeld maar toen zat ik op de wc dus kon niet opnemen, gelijk terug gebeld bleek dat ze dicht waren… Dus morgen vroeg even bellen en dan hopelijk snel een echo! 

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10192410 Quote

Dankjewel meid! 

Oooohhh .. heel veel inslaan! Ik heb altijd een voorraadje , Kruidvat testen die zijn gevoelig en anders van sensitest die zijn ook gevoelig! Die van de action gaf bij mij de 2de dag positief aan. 

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10192172 Quote

Thnx :-)) het ene moment denk ik het een het andere moment het ander… haha hoe is het bij jou?

Het is bij jou bijna zover, heb je al getest? Ik had afgelopen zaterdag helemaal geen 2e streepje, zondag ook niet en maandag ochtend lichte twijfel en maandag middag wel dus kan alle kanten op meid! Vanmiddag ook positief getest met clearblue wekending.  Ik gun het jou zo op een positieve test! 

Ik ga nog harder duimen dan dat ik al deed voor je! 

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10191540 Quote

Ben al voorzichtig heel blij voor je :-))

Dankjewel meid! Nu gaan we hopen voor jou hihi!

Nicx
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie- eisprong #10191520 Quote

En Nicx? Nog getest

Ja zeker vanmorgen action test gedaan, licht roze streepje! Vanmiddag even wat testjes inslaan hihi voor de komende dagen. Kijken of die mooi oploopt.