Pepperi

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Naam kinderen van man op geboortekaart zetten? #10249883 Quote

Hier is dat nooit een issue geweest eigenlijk. Ze horen bij ons gezin dus stonden er bij op de kaart.

trotse ouders en zusje van hadden wij er op.

ondanks dat de situatie nu niet ideaal is zou ik de namen er echt opzetten. Ze horen er bij en zijn ook de kinderen van je man. Dat ze nu door pubertijd en jaloezie misschien andere keuzes maken en niet reageren zoals gehoopt en verwacht is lastig, maar de pubertijd kan ook verdomd lastig zijn. Dan zijn ook je ouders nog eens gescheiden, heb je 2 huizen en moet je wennen aan nieuwe partners. Terwijl het enige wat een kind het liefste wil is, samen 1 gezin zijn met beide ouders.

als je ze niet op de kaart zet zal dat heel pijnlijk voor ze zijn en geeft dat weer een extra knak in hun beeld over vader en zijn nieuwe gezin. Ze zullen zich dan ongetwijfeld afvragen of zij er nog wel toe doen

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind juli 2019 #10143109 Quote

Ben ik eindelijk ook weer eens, ik heb telkens problemen met inloggen. Elke keer als ik reactie typ krijg ik dat ik uitgelogd ben en kan ik weer opnieuw beginnen. Hoop dat het nu wel goed gaat met reageren.

ik had vandaag de 1e echo. Hebben een kloppend hartje gezien. De schatting is 6w4d maar ik weet bijna wel zeker dat ik verder ben. Denk zelf 7/8 weken. 9/1 de termijnecho. Gelukkig een stuk minder misselijk de laatste dagen. 

Ik doe nu ook 2 weken mee met moeders voor moeders 

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10143107 Quote

Ben ik eindelijk ook weer eens, ik heb telkens problemen met inloggen. Elke keer als ik reactie typ krijg ik dat ik uitgelogd ben en kan ik weer opnieuw beginnen. Hoop dat het nu wel goed gaat met reageren.

ik had vandaag de 1e echo. Hebben een kloppend hartje gezien. De schatting is 6w4d maar ik weet bijna wel zeker dat ik verder ben. Denk zelf 7/8 weken. 9/1 de termijnecho. Gelukkig een stuk minder misselijk de laatste dagen. 

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Die roze, zwarte, gele, donkerbruine wolk #10139717 Quote

Pepperi/ Het word beschreven idd in een zwangerschapsapp om te vergelijken hoe groot ongeveer je baby is maar je baby zin naampje geven is onzin vanzelf.

Dat vind jij 🙂

Ik noem mijn baby momenteel ook jellybean (hiervoor rijstkorrel) 😀

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10139713 Quote

WR en MamavanB, wat fijn!

Lepeltje; spannend! Veel succes en plezier morgen ik kook wel elke avond en eet ook wel. Helaas blijft het er nooit lang in. Vandaag werkte ik tot 19.30u, heb mooi makkelijk Griekse schotel van aviko in de oven gedaan… ideaal. De verloskundige zei tegen mij dat de 1e echo vaginaal zal gaan (ben dan 7 of 8 weken?)

An89, leuk, we doen dus (ongeveer) hetzelfde. Leuk, maar idd niet echt ideaal. 

Vanmorgen dokter gebeld maar omdat het ook griep kan zijn wil ze nog niks voorschrijven tegen de misselijkheid en het overgeven 🙁 maar ik ga morgrn mooi weer bellen denk ik. Vandaag ook weer veel overgegeven helaas. 

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10139314 Quote

Gefeliciteerd! Wat heftig je miskramen 🙁

ik ga straks de huisarts bellen, ben hele weekend en vandaag zo misselijk en veel overgeven. Daardoor ook zo slap als een vaatdoek.

heb m’n collega op school (waar ik in de klas zit om een jongen te begeleiden) vanmorgen maar ingelicht. Dit ivm continue toilet (plassen of overgeven)… verder wil ik werk eigenlijk pas met 12 weken inlichten. In ieder geval al m’n collega’s. Een leidinggevende hebben we niet ivm zelfsturend team. 

MamavanB ja maar even aankijken. Ben heel slecht in mij ziek melden. Heb ook 2 contracten bij m’n werkgever ivm 2 kostenplaatsen. Via het ene contract ben ik nu tijdelijk bezig met een promotie, daar kan ik dan straks op solliciteren. Dus ben ook beetje “bang” als ik mij ziek meldt dit ten koste gaat van de sollicitatie straks. Even aankijken hoe het loopt

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10139149 Quote

Ik werk als ambulant begeleider op school en bij mensen, gezinnen, kinderen thuis (van opvoedondersteuning, tot bezoekregeling begeleiding, tot huiswerkbegeleiding tot psychische problematiek, lvg etc) heel divers. Daardoor helaas ook in huizen waar vollop gerookt wordt (dat vind ik heel wat mindet, zeker omdat ik de geur niet zo goed kan verdragen)

thanks. Voel mij vandaag echt bagger. Net m’n avondeten er ook weer uitgegooid helaas. Dus morgen meteen de huisarts maar bellen, want dit is niks.

Pepperi
    Bijdrager
    In reactie op: Die roze, zwarte, gele, donkerbruine wolk #10139148 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap maar stel je niet verschrikkelijk aan, je hebt het alleen over je eigen ongeluk terwijl je amper over je rijstkorrel hebt (überhaupt rijstkorrel stomme vergelijking) je mooiste toekomstige wonder! Accepteer je lichaam dan komt alles goed! Pijn of geen pijn , vreugde of verdriet je doet het ergens voor en dat weet je best, voor je allerliefste baby! Laat je man een beetje met rust en laat hem zelf zoeken hoe hij met deze eerste zwangerschap omgaat (voor een man begint de band pas vlak na de bevalling, dat moedergevoel is duidelijk aanwezig in je zwangerschap door je hormonen maar ik zeg het opnieuw, laat het allemaal maar gebeuren! Succes met je kleine straks

Dat ze het over de rijstkorrel heeft komt omdat de week waarin ze zit gesproken wordt over een rijstkorrel (in alle apps / berichten etc)