Tulpelientje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10263387 Quote

Hee wat leuk fotografin, we lopen wat gelijk. Ik ben 8 april uitgerekend 🙂 hoe voel je je verder? Ik vind het ook allemaal spannend. Soms denk ooooh nog maar 22 weken en dan… vind het soms beetje enge gedachte haha.

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Zoo zin in carpaccio #10262989 Quote

Ooooo ik mis dat ook zo erg. Ik heb al een lijst gemaakt met wat ik de 1e week wil gaan eten haha. Elke dag een feestje dan.

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10262465 Quote

Hee Ele! Ja het zal wel normaal zijn denk ik nu maar haha.

Ik moet zeggen, nu ik steeds duidelijker de baby voel begint er toch wat te groeien. Maar het blijft gewoon zo onwerkelijk en soms denk ik teveel na en vind ik het maar eng dat er iets in mijn buik beweegt haha.

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10262323 Quote

Hee Anky,

Ik heb volgende week ook 20 weken echo. Ben benieuwd. 

Voelt iemand de baby al schoppen? Ik wel en mijn vriend heeft hem ook gevoeld! Het wordt steeds duidelijker. Bizar gewoon

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Harde buik? #10261294 Quote

Tja ik heb het eigenlijk elke nacht wel. Als ik dan naar de wc ben geweest wordt het minder, maar dan val ik weer in slaap en begint het opnieuw. Het beste is dat ik dan uit bed ga, dan gaat het langzaam weg. 

Ja misschien dat ik morgen dan maar even bel. Wist niet dat ik voor dit soort dingen ook mocht bellen. 

Bedankt 🙂

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10260572 Quote

Ooo bedankt Anky, dus ik ben gewoon normaal haha. 

Fijn dat je je beter voelt!! Spannend, ben benieuwd wat het wordt 🙂 

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10260187 Quote

Hee allemaal!

Wat een goede berichten allemaal! Wel jammer dat sommige nog wat last hebben van kwaaltjes. 

Met mij gaat het ook goed. Heb pilletjes tegen de misselijkheid en vanaf morgen zien hoe ik het zonder de pilletjes doe.

Ik moet wel wat kwijt… Ben nu 17 weken en volgens mij voel ik hem schoppen (ja het is jongetje!). Maar ik heb er verder geen gevoel bij… ik dacht dat ik spontaan verliefd zou worden of weet ik veel. Het voelt alsof dit niet in mijn lichaam gebeurt ofzo.. net zoals de echo’s.. ik voel me er schuldig door.. Misschien nog te onwerkelijk. Heb ook echt nog niet het idee dat er een baby in mijn buik groeit, ook al groeit mijn buik wel duidelijk. Ik snap er gewoon niks van waarom ik geen gevoelens hiervoor krijg..

Tulpelientje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10253110 Quote

@moonsky ja ik durfde het toen nog niet zo goed… vind het wel een gedoe hoor!!