Kldj91

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kldj91
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers (jan. 2017) #5716690 Quote

@parijs, jeetje wat heftig en verdrietig! Je kutn zwanger worden, maar dat maakt het nu even niet minder heftig voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en succes voor een volgende zwangerschap!

@Marielle, ik heb nog geen ervaring met de medicatie, maar ik neem aan in de twee weken na je menstruatie (net als bij een natuurlijke menstruatie)? Ben je al wat wijzer geworden?:)

ik heb afgelopen week (precies een week na mijn eisprong) een dag een lichtroze afscheiding, een ochtend iets helder en avond weer roze en daarna een dag bruin bloedverlies gehad (dus drie dagen in totaal). Totaal niet wat ik gewend ben van een menstruatie, daarnaast vreselijk pijnlijke borsten. Misschien een innesteling? Nu wachten tot ik zou kunnen testen, alleen erg lastig bij een cyclus tussen de 36-80 dagen wanneer ik dit moet doen

Kldj91
    Bijdrager
    In reactie op: Wie zit ook op zijn Nod te wachten? #5716343 Quote

Oeeee voor mij begint het wachten nu ook, vind het zo spannend! Vorige week woensdag een eisprong gehad (ovutest positief) en precies een week later pijnlijke borsten, roze afscheiding (vanmorgen helderrood en nu donkerbruin). Dinsdag verwacht ik mijn NOD!

Kldj91
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers (jan. 2017) #5715595 Quote

@Rynsy, sorry helemaal je reactie vergeten. Ik vind een jaar echt lang, ik heb altijd begrepen 6 maanden om te ontpillen. Ik werk zelf op de afdeling verloskunde en ook vanuit mij opleiding leerde ik zo’n 6 maanden. Heb jij al wel accupunctuur gedaan?

Kldj91
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers (jan. 2017) #5715593 Quote

@Annenas, bah zeg! Vreselijk die huisartsen. Ik had inderdaad ook gehoord over acupunctuur, misschien het proberen waard? Hoop heel erg dat het gewoon snel gaat komen, vind indd een half jaar ook best wel lang.