Britt1980

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Britt1980
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in mei 2017 #5702642 Quote

Veel echo’s vandaag dus!! Vanmorgen de termijnecho gehad. Twee en vier weken geleden ook echo gehad ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap begin dit jaar. Dacht dat ik 17 mei uitegerekend was, maar het is een paar daagjes eerder de 14e. Over twee weken weer een echo. Er zat nog een verdikking bij t buikje maar blijkbaar is dat vaker zo en zou dat dan weggetrokken moeten zijn. Dus nog even spannend tot 3 november. Ook had ik weer een cyste in eierstok, maar vandaag lijkt hij weer weg te zijn. Zo opgelucht! Jullie allemaal hopelijk ook een hele mooie en goede echo!!!! Ik blijf hier ook op het forum. Lijkt me gezellig 😉

Britt1980
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in mei 2017 #5700241 Quote

Hoi hoi, ook hier was een positieve test! Uitgerekend 17 mei volgens de berekeningen maar definitief  horen we dat nog met termijn echo. Nu 6 wk en gisteren al een echo gehad en zelfs een kloppend hartje gezien!! Zo mooi! Begin van het jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschao gehad met een lange nasleep, maar nu toch zwanger en dat nooit verwacht zo snel. Vandaar die vroege echo. Moet het nog wel ff een plekje geven hoor, want er is ook zoveel gebeurd.

Allemaal gefeliciteerd!!

Misselijk? Hoeft niet altijd. Bij de eerste nergens last van gehad. Nu de hele dag door misselijk en erg moe. Savonds uitgeblust terwijl ik normaal gerust laat nog op ben. Iemand goede tips tegen misselijk? Dit is echt vervelend!!

Britt1980
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5700239 Quote

Ja daar ben ik weer. Wat lief dat jullie aan me denken, maar tegelijk weet ik heel goed hoe dubbel het voor jullie voelt! En al ben ik superblij, toch voelt het wat lastig om het hier neer te zetten. Al klopt het wat Sanne schreef…..het kan dus echt!! Gisteren een echo gehad en alles was goed. Ook een kloppend hartje. Ook een cyste in mn eierstok weer wat ik wel vervelend vind maar krijg over twee wk weer n echo.

Positieve test na miskraam? Ik had na de miskraam/buitenbaarmoederlijke  zwangerschap nog steeds last van harde buiken, zwangergevoel en misselijk. Elke week moest ik bloedprikken en dat vond ik zwaar. Je voel je zwanger maar ondertussen verlies je het of ben je het zelfs al kwijt. Andere dachten dat het afgesloten was maar mijn therapeut zei: je hormonen zijn nu juist in volle gang. Was moeilijke tijd. Had ook niet kunnen denken zo snel toch zwanger te zijn!! Dus ik blijf hoop voor jullie houden en….hoop snel op positieve reacties!!!

Britt1980
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5700027 Quote

Aah dankjewel! Ja ik begrijp je heel goed! Ook al had ik me geprobeerd positief in te stellen, het lukte me niet. En zeker als ik de a.s. moeders tegen kwam die rond dezelfde tijd uitgerekend zouden zijn. En nog….als ik ze tegenkom moet ik even slikken en denk terug aan een nare periode. Helaas snapte mijn omgeving het ook niet en kregen we ook nog lastige vragen. Nu krijg ik morgen de eerste echo om te kijken of het nu wel op de juiste plek zit. Ik zie er ontzettend tegenop en durf nog nauwelijks blij te zijn.

Maar probeer moed te houden!! Al is het makkelijker gezegd dan gedaan hoor!! Hoop dat je snel positief nieuws kan vertellen!

Britt1980
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5699958 Quote

Ook begin van het jaar een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Met als gevolg een cyste in de eierstok. Zonder operatie opgelost maar wel veel controles gynaecoloog. Zeker 3 maanden geduurd voor het weer rustig was en sinds de zomer de cycles weer normaal is. Nu verrast en 6 wk zwanger. Nooit verwacht maar het is wel spannend omdat je bang blijf om het weer mee te maken.

Gun jullie snel positiefs nieuws!!