MilouN

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bedankt voor alle tips. Tot nu toe helpt niks en ik draai langzaam door van al dat huilen. Ik trek het niet meer dus ik heb aan de bel getrokken bij het cb.

Dank voor je reactie.

Voorheen wiegde wij hem altijd in slaap en legde hem dan voorzichtig in zijn bedje. Maar dat breekt ons op vandaag dat wij hem graag willen leren om zelfstandig in slaap te vallen.

Op zijn buik neerleggen heeft geen zin dat vindt hij vreselijk. Helaas.

sinds gister bezig met het vaste ritme, en bij de signalen van moeheid bakeren we hem in en brengen we hem naar bed.Ik moet wel zeggen hij heeft nog nooit zoveel gehuild en heeft gister ook niet geslapen tussen de voedingen maar alleen maar huilen. Vannacht was ook drama, uiteindelijk weer en tussen gelegd en zelf dat hielp niet. Ik kon hem helaas alleen troosten met de borst. (Ik voed savonds en snachts met de borst).

ik probeer het vol te houden maar vind het echt heel erg moeilijk. Het lijkt wel of ik ni ineens een huilbaby heb.

Hoi Irene,

bedankt voor je reactie. Ik zal het dus even vol moeten houden. Vind het wel zo ontzettend moeilijk. Ik kan erg gewoon heel slecht tegen als mijn kleine huilt. Is alleen niet erg dat hij dan wel overstuur raakt? Vaak als ik ga kijken en hem oppak wordt hij alleen maar meer overstuur. 

Maargoed nogmaals dank, het proberen zeker waard.