Famkok

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Verkouden #10201718 Quote

Mijn dochtertje heeft sindsgeboorte ( nu 7 maanden ) neusverkoudheid. Nosefrida is echt een aanrader. Ziet er een beetje raar uit. Maar in combi met otrivindruppels ( geen spray ) werkt het echt top!

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Vraagje over koorts #10201571 Quote

Vlekjes trekken inderderdaad weg. Ze heeft er nu echt best veel. De romp, nek en een aantal op haar gezicht. Ze heeft eigenlijk nooit heel dik aan. Romper+ puckababy. Ik gebruik idd pc zetpillen.

bedankt voor jullie reacties! 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Ons kleine meisje 9 maanden heeft elke keer wat #10188352 Quote

Wat echt helpt is! Nosefrida. Mijn dochter heeft sinds geboorte al een verstopte neus, we hebben echt van alles gehad. Maar zo’n nosefrida helpt echt. Otrivin druppels even wachten en leegzuigen 😀Waardoor ze ook sneller kan herstellen. 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Piek krampjes #10187260 Quote

Je kleintje dagelijks probiotica geven doet echt wonderen. Mijn dochter heeft amper last gehad van krampjes! Succes

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Baby eczeem #10178475 Quote

Mijn dochtertje heeft ook eczeem. Is begonnen rond 4 maanden. Ze is inmiddels 6 maanden geworden en wij hebben t zo goed als onder controle. Ook hebben wij een hormoonzalf gekregen. Ik heb t minimaal gebruikt, niet als reden dat haar huid er dunner van wordt maar meer om redenen dat ik t niet wou onderdrukken en juist reden ervan wilde weten. We zijn langs een mesoloog geweest en blijkt dat zij gevoelig is tegen koemelk eiwitten. Ik geef helaas geen bv meer dus zijn overgestapt op geitenmelk. Moet zeggen het is veel rustiger geworden. Het is een reactie van binnenuit zalfjes cremes kunnen het alleen verzachten. 

Mijn tips om extra te gebruiken:

Probiotica voor baby’s. Van Orthica of new care 

zalfje: la roche posay lipikar baume ap+ en wasgel ervan 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Koemelkallergie? #10168949 Quote

Misschien is het handig om langs een mesoloog te gaan. Die kan voor je checken of je baby gevoelig is voor koemelk. Succes

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Tips voor een goede osteopaat? #10165177 Quote

In Amsterdam is Jop mur een goeie!! Helaas wel snel volgeboekt. Wij hebben eind deze maand een afspraak staan. Stel nou je komt er niet snel tussen laat t even weten dan annuleer ik afspr van ons  kan jij langs met de kleine. Wij gaan eigenlijk alleen voor extra check dus geen probleem als t later is. Stel nou je gaat toch naar een ander, check goed of die persoon gecertificeerd is ( kinderen) 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Wat trek je aan? Of juist niet? #10161330 Quote

Wat echt heel fijn is..bamboo shirtjes van de hema. Betaalbaar en heel fijn omdat het van bamboo is. Weet alleen niet tot welke maat ze verkocht worden.