Famkok

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Sporten en (beginnende) zwangerschap #10065563 Quote

Ik deed veel aan krachttraining en cardio. In t begin ging het nog wel redelijk maar al gauw kon ik het niet meer aan ivm misselijkheid. Voor mij is mom in balance en zwemmen momenteel max en af n toe yoga. En zo ver ben ik nog niet hoor 15 weken :)) 

Succes 🙂 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Misselijk, mentaal instabiel #10064389 Quote

Hey!

je bent zeker niet de enige. Ook ik word nog elke misselijk wakker inmiddels 14weken..het gaat zeker vervelen. Ik kan er echt heel agressief van worden,ook omdat het elke dag weer t zelfde is.

Als je eenmaal niet zo lekker in je vel zit ga je aan minder leuke dingen denken. Oh! Niet te vergeten de hormonen hebben de macht 🙂

Vergeet niet dat de misselijkheid niets te maken heeft met je verleden maar juist met een nieuwe fase in je leven! 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Bloedverlies. #10064345 Quote

Begin van je zwangerschap is het normaal dat je bloedverlies hebt, inderdaad innestelingsbloeding. Als je geen heftige buikkrampen/ pijn hebt niet te veel zorgen maken. Blijf vooral rustig. Als je je teveel zorgen maakt is het ook niet goed 🙂 

bij teveel twijfel gewoon je vk bellen. 

Gefeliciteerd met je wonderdje!!! 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Moe en nergens zin in #10063593 Quote

Hey!! 

Ik snap je helemaal!! Ik ben 13 weken en zelfde verhaal hier. Ook ben ik volgende week jarig maar sta er niet op te wachten. Als het aan mij ligt dan skip ik het dit jaar. Een flesje floradix kan je misschien een boost geven

Ff doorzetten dus 🙂 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Positieve Test #10062741 Quote

Gefeliciteerd!!!!

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Misselijk #10062294 Quote

Jeejtje wat vervelend!! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Heb je ook buikkrampen? Bloeding kan nog wel eens voorkomen begin van je zwangerschap.  

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Overgeven #10062217 Quote

Veel drinken inderdaad! 

Probeer eens in de ochtend op lege maag cola! ik heb het ook ervaren verwacht geen wonderen maar wie weet. Ik ben inmiddels 12+3 weken als ik niet voldoende eet of te laat dan voel ik het ook wel weer opkomen. Misschien helpt zure matjes tegen misselijkheid 🙂  Veel succes!! 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Misselijk #10062205 Quote

Wat was dat vervelend zeg MISSELIJK zijn. Inmiddels 12+3 weken, en wat ben ik blij dat het over is. Ik moet wel zeggen..blijf eten!! Hoe stom en cliche het ook klinkt. Eerste weken heb ik letterlijk alles geprobeerd wat er op internet stond..crackers, gember, cola niets hielp..maar tot mn verbazing turkse yogurt soep met rijst deed wonderen( op advies van mn turkse buurvrouw) en turkse feta kaas met bio groene olijven van de AH. Zodra je wakker bent meteen wat eten wat ook daadwerkelijk je maag vult ipv crackers. Heel veel succes!!!! 

Ps: GEFELICITEERD MET JE WONDERTJE