Famkok

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Ontlasting baby 17 weken, is dit normaal? #10161326 Quote

Fijn om te horen. Zeker een geruststelling! Ik wacht t nog even af. Gelukkig is zij verder wel hartstikke vrolijk en lijkt er niet op dat ze veel krampjes heeft. 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Slapen met puckababy schopt dekens weg #10161324 Quote

Hi

hier zelfde verhaal. Alleen heb ik niet t gevoel dat ze t koud heeft. Wel heb ik voor de zekerheid mini teddy aangeschaft  

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Ontlasting baby 17 weken, is dit normaal? #10161317 Quote

Bedankt voor je berichtje! 

Is die ook zo donkergroen ? Kan dus geen kwaad? Weetje zo hoe lang t maken aanhouden? Zij heeft 3x een poepluier gehad sinds zondag en alle drie groen. Maar die van vanochtend was echt donkergroen. 

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 2 weken scheeuwd longen uit lijf tijdens poepen #10160417 Quote

Denk inderdaad dat een osteopaat een oplossing kan zijn! Succes

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Baby eet veel te weinig en heeft rare symptomen #10159868 Quote

Wij hebben eigenlijk zelfse symtonen alleen drinkt mijn dochter wel oké! Nou niet altijd hele fles in 1x maar ik verdeel het altijd. Wellicht heb je er wat aan,,wat bij ons hielp was toch een andere fles. Ik gebruikte dr brown flessen maar ben overgestapt naar avent fles ook omdat ie dubbele gaten heeft. Kan zijn dat je dochter er geen kracht meer voor heeft en echt even moet bijkomen. Sinds dat wij zijn overgestapt gaat het beter omdat ze er dus minder moeite voor doet.

Ook mijn dochter heeft vaak de hik, veel boertjes, winderig en ergste van alles toch echt eczeem! Arts adviseerde ons toch om haar vaker in bad te doen ( ondanks t slecht is voor eczeem) met zemelen of havermout we doen het echt heel kort max 5 min. Dat geeff haar toch een soort van verlichting en vaak drinkt ze dan ook weer beter. Focus je op betere werking van haar darmflora en ga langs een mesoloog!!! 

Heel veel succes

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 19 weken drinkt slecht #10159859 Quote

Hier zelfde verhaal..wel is mijn dochter 17 weken. Denk idd dat t gewoon weer een fase is. Ze is ook absoluut niet te vreden. Kwa plasluiers inderdaad minder als voorheen. Maar zolang ze gewoon wel plast maak ik me niet al te veel zorgen, aangezien de ha toch weer gaat zeggen ‘ wacht het even af ‘ 🙂 goed in de gaten houden. Hier helpt wel eens als we haar gewoon neerleggen bv op aankleedkussen en dan de fles geven..dan drinkt ze wel weer. Wel houden we het zelf wat hoger..heel wat moeite maargoed ben blij als ze drinkt.

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Elke dag spuitluier… Help! #10158620 Quote

Puckababy heeft anti lek rompers, wellicht dat het kan helpen. Heb er verder geen ervaring mee. Succes x

Famkok
    Bijdrager
    In reactie op: Help ik bloed :( #10157995 Quote

Zolang je niet heel veel bloed verliest en geen buikpijn hebt hoef je niet bang te zijn. Eerste weken van je zwangerschap kan het innestelingsbloeding zijn. En dat is heel normaal! Probeer niet veel te stressen want dat is juist niet goed voor jou en je wondertje! 

heb er vertrouwen in!!!

X