Hope

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hope
    Bijdrager
    In reactie op: Eisprong na Clomid #10210988 Quote

Hoi allemaal! Wat fijn om zoveel recente berichten te lezen over clomid! 

Ik heb nu 2 rondes clomid 50 Mg gehad. 

De eerste ronde had een echo op cd12 en had een ei van 22mm! Ik denk dat ik uiteindelijk op dag 15 mijn eisprong heb gehad. Ik werd op dag 30 ongesteld. Officieel hoefde ik nu niet meer voor echo’s omdat de eerste ronde alles er heel goed uit zag. Maar toch mocht ik de 2de ronde toch nog een echo op cd 10. En daar een ei van 15mm! Ik denk nu dat ik op dag 16-17 mijn eisprong heb gehad. Nu nog 2 dagen tot mijn NOD. Ik vind het allemaal zo spannend! 

Iedereen super veel succes! 

Hope
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 mei, wie nog meer? #10200826 Quote

Helaas vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 17, en dan 2de ronde met clomid! Gelukkig wel eindelijk weer een mooie cyclus van 30 dagen i.p.v. 40-50 dagen. Clomid doet dus wel echt iets goeds.

Nieuwe ronde nieuwe kansen voor iedereen die niet zwanger is en iedereen met een positieve test; gefeliciteerd en hopen op een fijne en voorspoedige zwangerschap! 

Hope
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 mei, wie nog meer? #10199378 Quote

Dom dom dom.. kon het niet laten vandaag. 

Hartstikke wit, geen streep te bekennen. Ondanks dat het nog een beetje te vroeg is, geef ik de hoop deze ronde op… hopelijk dan maar goed optijd ongesteld worden. 

Hope
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 10 mei, wie nog meer? #10198557 Quote

Ik ook denk ik 10 mei!

hier nu 1,5 jaar bezig voor een 2de kindje. Nu eerste ronde met clomid, ik heb PCOS.

ik ben er vreselijk mee bezig. Herken jullie verhalen om alles maar via internet te zoeken en hopen dat het een soort bevestiging is. 

Duimen!! Succes

Hope
    Bijdrager
    In reactie op: NOD mei 2019 #10197713 Quote

NOD 9 mei (?) – Susa – 30 jr – R19 ( eerste ronde met clomid)

tweede kindje