SanneSas

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • SanneSas
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10111030 Quote

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik lid kan worden van de geheime Facebook groep? En betekent dit dat mijn vrienden op Facebook niet kunnen zien dat ik hier lid van ben/word?

SanneSas
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10110349 Quote

Herkenbaar.. Ik heb precies hetzelfde, voel me er nu een beetje onzeker door want het kan ook lijken dat ik ben aangekomen. En ik weet natuurlijk wel beter, maar toch.. Ik had ook verwacht dat het nog iets langer zou duren voor je het zou zijn. Vaak hoor je het wel bij de 2e of 3e maar bij mij is het mijn eerste en je ziet echt al een buikje. Besloten om het daarom maar na volgende week te vertellen. Dan heb ik de 2e echo ook gehad. 

SanneSas
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2019 #10109666 Quote

Hallo allemaal!

Hierbij meld ik mij ook voor deze geboorteclub. Ik (30 jr) ben zwanger van mijn eerste kindje!

Allereerst wat verdrietig om te lezen dat een aantal hier inmiddels een grote teleurstelling te verwerken hebben.. Heel veel sterkte voor jullie.. Lijkt me een hele ingrijpende ervaring.

Ik heb vorige week de eerste echo gehad. Gelukkig was alles goed. Op de echo een mooi kloppend hartje en zelfs al een beetje beweging. De VK stelde me gerust omdat ik, zonder aanleiding, toch nog een beetje voorzichtig was met blij zijn. 27 sept heb ik de termijnecho. 

Ik zou me ook graag willen aanmelden voor de geheime Facebook groep. Hoe kan ik dit doen en betekent dit dat nieuwsgierige facebookvrienden dit niet kunnen zien? Ik wil het namelijk pas na de termijnecho gaan vertellen. 

Leuk om hier jullie ervaringen vast te lezen!!