Gebruiker10083913

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Voeding 4 tot 6 maanden #10261634 Quote

Wat ik heb begrepen is dat je vanaf 4 maanden gaat toewerken naar een schema die je met 6 maanden zou moeten aanhouden!

Eerst beginnen met alleen groente hapjes, dat doe je twee a drie weken en daarna fruit erbij ! 
    je kunt steeds meer gaan geven tot dat het uiteindelijk een fles vervangt! Daarbij moet je kijken naar de behoeft van jouw baby! Als je maar rond de 6 maanden daarop zit! Kan dus ook met 5,5 maand!

schema wat ik heb gekregen

06:00-07:00 fles 180/6

09:00- 10:00 fruit

11:30-12:00 fles 180/6

15:00 fles 180/6

17:30 groente

20:00 fles 180/6

In reactie op: Menstruatie na bevalling #10242631 Quote

Ik geef borstvoeding en bij mij begon de menstruatie afgelopen dinsdag ! Het gebeurde direct na de slachtgemeenschap dus dacht eerst dat het daardoor kwam! 

Maar het bloedverlies is wel echt heel heftig en houd al dagen aan, dus denk toch echt dat het mijn menstruatie is! Even wennen want het was nooit zo heftig, zelfs het vloeien na de bevalling was minder erg!

De bevalling was voor mij afgelopen donderdag   11 weken geleden🤗

In reactie op: Losse motor Borstkolf waar te koop? #10218217 Quote

Marktplaats. Ik heb mijn medela Freestyle daar voor 40 euro gekocht. Scheelt je dus heel veel geld

Zoo dat scheelt heel veel zeg

In reactie op: Losse motor Borstkolf waar te koop? #10218216 Quote

Via medela zelf als je hem nieuw wilt? Of anders via marktplaats ofzo.

Ik kan het niet medela zelf niet vinden! Ik vind dan alleen de verkooppunten! Maar deze verkopen dan hele set, maar ik heb alles al behalve het motortje! 

Of kijk ik verkeerd?

In reactie op: Klopte je voorgevoel van het geslacht? #10208162 Quote

Jazeker! Vanaf het moment dat ik erachter kwam dat ik zwanger ben voelde ik dat het een knul zou worden! Het gevoel was zo sterk dat ik bang was om teleurgesteld te zijn als het toch een meid zou worden!

Maar met 16 weken geslachtsbepaling gedaan & het werd bevestigd 🙌🏻🤗💙

In reactie op: Meisjesnaam gezocht! #10203516 Quote

Noï, Maeve, Noëlle, Minoa, Novi, Moïse, Loïs, Philou, Meggie, Lilou, Romee

In reactie op: Tweede trimester is k*t, wie nog meer? #10203510 Quote

Hi,

Ik had het ook begin tweede trimester! Veel last van rugpijn, mijn liezen deden zeer.. Maar bij mij werd het na 2/3 weken weer minder! Nu 35 weken en nergens last van!

Ik hoop dat het bij jou ook minder wordt. Het is namelijk echt geen pretje als je dat hebt:( 

In reactie op: Ben er klaar mee 35 weken zwanger #10203436 Quote

ooh wat ontzettend vervelend! Ik kan het me heel goed voorstellen!

Zelf zit ik ook op de 35 weken en ook zwanger van mijn eerste Zoon.

Ik begin er ook echt klaar mee te zijn. Ik mag niet klagen en hoef gelukkig niet plat te liggen! maar alles wordt nu wel echt zwaarder.. ik slaap ontzettend slecht.. als ik veel loop (wat dus eigelijk helemaal niet veel is) krijg ik last van mijn liezen!