Chantal vd meer

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10241418 Quote

Ahhh leuk he dat ze de eerste stapjes doen vind het echt fantastisch lekker nog zo onstabiel en dan indd BOEM zo op die dikke luier kont ! En dan hup weer pp staan 😀😍

Wat fijn Joessie dat het een heerlijke week was en goed gegaan is! Toch altijd spannend.

KL-E Haha precies wat je zegt dat pruillipje komt dan en los ook alles wat wij eten wilt zij eten al heeft ze net een heel bord eten op dan nog!

Hoe is het met zijn verkoudheid ?

Vervelend blijft dat he die arme schaapjes als ze zo verkouden zijn.

Wij gaan vandaag op vakantie gewoon in Nederland ben zeer benieuwd hoe alles zal gaan mevrouw heeft precies de onweerswolk boven zich hangen volgens de app haha! 

Schoenen is hier een beetje een drama ze gaat zo huilen wanneer ze die aan heeft heel gek! Hopelijk is dat snel over! 

Het slapen gaat ook goed hier toevallig vannacht 2x eruit maar dat was weer even geleden en meestal tussen 6.30 en 7.15 wakker !!!!! 

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10240072 Quote

Nou ze is helemaal niet ziek geweest van haar prik! Ze is af en toe beetje hangerig maar ze zit ook vet in haar sprong dus dat kan ook heel goed daardoor komen 😬

Ben erg blij dat ze niet ziek geworden is zeg altijd zo zielig.

Ze zit ook duidelijk in een fase alles wat ze ziet en wilt en niet krijgt gaat ze huilen of als je nee zegt haha moet er stiekem erg om lachen elke keer !

Zo lijkt mij ook pittig zat zeg hele week alleen met die kleine ! Maar gelukkig gaat het slapen wel beter bij jullie!

Hier nooit tanden knarsen tot nu toe. Fijn dat je zo tevreden bent over de opvang! 

Hier is ze ook flink aan het lopen geslapen zooooo leuk is dat ! 

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10237656 Quote

Tot nu toe nog helemaal geen last ervan maar we zijn nog niet op de 10 dagen meest tussen de 5 en 10 dagen zeiden ze.

Ooww nou dan is hij iig veel in contact met andere kindjes dat is al super toch.

Wat een weer is het weer he zo warm! Van mij hoeft deze hitte niet hoor.

Gewoon graadje of 24 is gek zat 

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10236956 Quote

Jaa ze was iig niet fit maar nu weer goed! Ben alleen benieuwd want ze heeft afgelopen maandag haar 14 maanden prikken gehad dus we gaan het mee maken.

Ze speelt ook weer wat meer zelf want dat kon ze altijd zo goed maar was ook echt even helemaal kwijt ! 

Ooo nou dan is het voor nu wel goed opgelost toch zonder extra kosten.

Ik vind het ook wel goed voor haar dat ze een dag gaat naar de opvang ze leren er veel. Heb je in je omgeving wel veel kindjes ?

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Wakker maken voor laatste fles #10236812 Quote

Gewoon doen en dan merk je het van zelf! Vaak gaat het gewoon goed wij hebben hier niks opgehoogd en met dezelfde reden gestopt omdat ze niet meer veel ervan dronk en niet wakker te krijgen was!

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10236444 Quote

Hoiii!!! Oooo nee hier niet bekend met tanden knarsen tot nu toe vind ik ook echt een rot gehoor inderdaad ! 

Ik herken het wel een beetje hoor wat je zegt over die echte baby tijd Joessie ik vond het ook minder mijn ding dan ik van te voren had gedacht !

Maar nu geweldig. Ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf bij de 0 tot 2 jarige en er is zoveel zoooo herkenbaar.

Nee ze is niet uit logeren geweest ze was helemaal niet fit en erg huilerig en hangerig en koorts dus dan maar niet ze gaat ook best met regelmaat hoor dus mogen wij niet over klagen 😀

Het slapen is beetje wisselend zitten dagen van 6.30/6.45 bij maar ook van 5.45/ 6.00 gelukkig niet meer dat hele extreme elke dag 

Gaan jullie kindjes naar de opvang ? 

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10234655 Quote

Ja het is ook lastig met die kma vooral omdat het altijd gissen blijft of het het nou echt is of wat anders!!

Ahhh zielig he dat ze zo overstuur wakker kunnen worden en dan helemaal van de wereld zijn gebeurt hier ook soms paar dagen achter elkaar en dan weer weken niet!

Jaaa vannacht was wel heftig ja haha ben ook soort gelijk weer moe hakt er altijd zo in he zulke nachten !

Wat fijn dat het zo goed gaat bij je moeten we hier ook eens proberen een speeltje haha! 

Hier zou ze vanavond uit logeren gaan maar ik twijfel zo erg wil een ander dan niet belasten stel dat ze weer zo onrustig slaapt! 

Meestal is haar sprong al een week eerder dan de app aan geeft tenminste dat lijkt met elke sprong zo te zijn dus hou me ook maar daar aan vast hahaha soms ben ik dan zo bang van jeetje ze zal toch niet opeens een heel ander kindjes worden die zich zelf totaal niet meer kan vermaken enzo! Herkennen jullie dat ?

KL-E slaapt hij voor de rest wel beter ?

Chantal vd meer
    Bijdrager
    In reactie op: Gaat het vroege wakker worden ooit over? #10234498 Quote

Mannn wat een nacht hier ! Het is al een paar avonden bal maar vannacht denk wel 8x wakker !

Ze is zo aan het piepen en huilen om alles en wilt alleen maar bij ons kan opeens zichzelf totaal niet meer vermaken!

Snap er helemaal niks van dat ze opeens zo een ander meisje is ?

Zit wel paar dagen van haar sprong af maar als dit daar mee te maken heeft kunnen we onze lol op!