duimelijntjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232156 Quote

Ah balen! Als je ongesteld bent geworden!

morgen zit op op 12 dpo dus maandag ongesteld worden. Spannend ga morgen testen. 

Heb vandaag nul krampjes gehad alleen wat misselijk en een opgeblazen buik. 

Gisteren vlogen mijn emoties me om de oren. Kon om alles huilen en was dan weer overdreven vrolijk en toen werd ik boos op mn vriend omdat hij eigenlijk niks deed. Kortom mn hormonen slaan de pan uit. 

Vandaag veel afscheiding gehad dus dit geeft mij hoop. 

Succes iedereen

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10231690 Quote

Helaas, ik vandaag vol goede moet getest (10 dpo) maar helaas negatief. Het zou nog kunnen maar geen idee. 

Wel echt last van misselijkheid en geuren. Ook echt veel mentruatie achtige krampen. Iemand die dit ook had maar wel zwanger was?

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10231103 Quote

mijn NOD is 12 augustus, en ik was vandaag best veel misselijk en last van rommelende darmen. Gisteren echt last gehad van krampjes in liezen en onderbuik. Dus hopelijk innesteling. We gaan het zien. Spannend voor iedereen, houden we elkaar op de hoogte?

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10230309 Quote

Hoi mijn NOD is 12 augustus, en ik ga denk ik 10 augustus testen. Had afgelopen vakantie een raar gevoel en toeval steeds bij 10, dus dit gaat hem worden.

We zitten in ronde 7 en het duuuurt lang allemaal. 

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: Test negatief maar niet ongesteld #10214496 Quote

Hoi ja ik heb nu 5 maanden geen spiraal meer dus daar zou het niet aan kunnen liggen. 

Mn cyclus is 27 27 27 23 geweest. Dus redelijk stabiel en vorige door stress korter. 

Nu deze maand helemaal geen stress meer gehad of iets. Juist lekker ontspannen gedaan en rustig aan gedaan. Ook niet heel erg bezig geweest ermee. Tot nu dan. 

Kwa borsten heb ik altijd gehad dat ik op dag 20 ze niet meer kon aanraken en dit is nu pas sinds vandaag. Dus dat bedoel ik met anders. 

Dus geen idee

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: Herkenbaar? #10193327 Quote

Hoi ja heb ik ook elke cyclus. Zit vandaag ip dag 19 en rond die tijd begint de pijn bij mij altijd. Donker wordende tegels heb ik nog nooit gehad. En dat staat toch wel echt voor een zwangerschapssymtoom toch? 

Hopelijk snel duidelijkheid. Wanneer is je NOD?

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: Dag 9 bruine afscheiding #10193200 Quote

BabyAd heb je er nog steeds last van?

ik heb nooit bloedingen ervoor. Altijd echt pas op mn NOD. Nu ook niet meer gehad. Alleen oo dag 9 een beetje. Nu dag 19.  Ik moet nog 7 dagen wachten tot mn NOD. Nu al de hele tijd krampjes in mn buik en vannacht best wel erg. Hoop natuurlijk op een innesteling. 

Ben benieuwd!

duimelijntjee
    Bijdrager
    In reactie op: Dag 9 bruine afscheiding #10192562 Quote

Hmm nee nog niet gedaan. Wel ovulatietest en die had ik positief op de dag dat hij altijd positief is. 

Daarvoor nog negatief. 

Had duidelijk mijn ovulatie, zachte en open baarmoedermond en eiwit slijm. 

Lijkt mij niet dat het dan een innesteling was toch?

ik zit nu op dag 16 van 27 dus nog even wachten tot mn nod. 

Hopelijk is het raak. Voel nu nog niet veel. Beetje krampjes af en toe weet niet of het mijn darmen zijn of iets anders. 

Iemand nog kennis of ervaring?