Welkomkleintje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Welkomkleintje
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10293425 Quote

Hier even afwezig geweest. Inmiddels alweer bijna 29 weken. 
    ik heb mij aangesloten op de Facebook, waarbij ik veel verhalen volg. Op Facebook zijn diverse regio’s die oproepen gedaan hebben met app groepjes.

wellicht heb je hier iets aan?

Na je eisprong overleefd het eitje toch maar gemiddeld 24 uur?

nu ben je toch al 2 dagen verder?

ik zelf geloof er niet in, maar geniet er in iedergeval van dat het gelukt is!

Welkomkleintje
    Bijdrager
    In reactie op: Uppa baby kinderwagen #10290140 Quote

Wij zijn er super blij mee!

kleine is nog op komst, maar het is een fijne wagen weten wij uit ervaring😍

Welkomkleintje
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10275592 Quote

Its a girl💖💖we zijn helemaal in de wolken en m’n vriend was zo blij… hij wilde ooit een meisje😍

belangrijkste natuurlijk een gezond kindje, maar super fijn als je een vent heb die zo zo super blij is❤️

verder vliegen de weken echt voorbij…. bij jullie ook?

Welkomkleintje
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10272718 Quote

Wat een goede/leuke berichten weer😍

ik ben ondertussen 19 weken, totaal was ik 13 kilo afgevallen ongeveer. Inmiddels 2/3 kilo er weer aan. Dus nog 10 kilo onder m’n start gewicht. 
    ben best benieuwd naar de ontwikkeling verder daarin. Gelukkig krijg ik weer iets eetlust terug.

Welkomkleintje
    Bijdrager
    In reactie op: Tips van inmiddels zwangere dames? #10271019 Quote

Laat het los…

ben er niet continu mee bezig, laat de app even wat het is, en geniet even een aantal maanden van elkaar zoals het voorheen ook was…

Welkomkleintje
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10269475 Quote

WilKindje, ik heb jou zovaak voorbij zien komen qua naam… gefeliciteerd!

ondertussen ben ik alweer 17+3, geniet er maar lekker van allemaal!

Mijn ouders heb ik een boek via bol.com besteld met de tekst; dan wordt je opeens opa en oma (wordt hun eerste kleinkind).

Voor mijn schoonouders hadden wij een wijnfles met chateau (en dan achternaam), en erbij: 

Het wordt roze,

Of het wordt blauw.

We wachten geduldig,

Op de komst van jou🥰

Broers/zussen; een doosje met roze/blauwe koekjes.

Met goeie vriendinnen gingen we high wine (hadden we gepland staan toen ik het nog niet wist!) tijdens de eerste ronde had ik roze en blauwe koekjes erbij laten leggen. Totaal niet verwacht aangezien ik het geregeld had!

En bij vrienden die zelf een kleintje verwachten een cadeautje voor de kleine met een kaartje:

Je kunt ons nog niet zien of horen, maar als alles goed gaat wordt ik ruim een maand na jou geboren!

Dit was een zeker eeen mega mega grote verassing!