Mrijk

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: nipt test #10218366 Quote

Je kunt meer lezen over de nipt op onderzoekvanmijnongeborenkind.nl

Voor zover ik begrepen had kon de nipt vanaf de 11 weken en de hele verdere zwangerschap. Aangeraden wordt om dit voor de 17 weken te laten doen voor het geval je de keus wil maken om de zwangerschap af te breken. Zo kreeg ik het van mijn verloskundige te horen.

Twijfels zullen er altijd wel zijn denk ik. Heb ook vertrouwen in je goede echo! En overleg je twijfels met je verloskundige, misschien dat zij je meer op je gemak kan stellen 🙂

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Geen innestelingsbloeding wel zwanger? #10213228 Quote

Hier ook geen innestelingsbloeding. Zelfs amper symptomen, dus ik geloofde de test ook niet, haha. Maar toch echt zwanger

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring met (huren van) co-sleeper? #10212310 Quote

Wieghuren.nl  

Zij verhuren verschillende co skeelers, incl een matrasje en 1 set beddengoed. Je kunt er een setje bijhuren.

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapsbh #10211687 Quote

Ik heb gelijk voedingsbh’s gekocht ivm een grote cupmaat. Dus ik heb ik me ook niet geaard aan s-m-l maten, maar gewoon normale nu maten. Ik heb ze bij mooienzwanger.nl besteld, daar waren ze niet eens zo duur! 

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Reacties op zwangerschap #10183346 Quote

Ik ben zelf degene geweest die op een gegeven moment niet meer enthousiast kon reageren. Na 3 miskramen was het gewoon op en kon ik het even slecht opbrengen. Bij vrienden zei ik altijd eerlijk waarom het zo was en dat werd begrepen. Wel altijd gezegd dat ik het voor hen heel erg leuk vond hoor. Er waren toen zo’n 9 mensen zwanger in mijn directe omgeving.

Nu ben ik zelf alweer 17+6 zwanger.

Mensen kunnen veel redenen hebben om minder enthousiast te zijn. Maak je daar niet druk over en geniet lekker van de kleine in je buik!! 

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Opnieuw zwanger na 2 miskramen #10174012 Quote

Hier ook 3 vroege miskramen bij 5/6 weken, afgelopen december bleef de test positief en inmiddels alweer 14+2 zwanger. In het begin best wel schrik gehad en voor beide echo’s gestresst, maar alles was goed. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop heel hard dat het nu goed mag blijven gaan!

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Werkgever vertellen #10171670 Quote

Ik heb het mijn baas ook erg vroeg verteld. Met 5 weken ongeveer.

Ik was al erg moe en had de week erop een dienst van 12 uur op de planning staan. Daarom heb ik maar gebeld met uitleg dat ik dat niet ging redden i.v.m. vermoeidheid. 

Hier alleen maar positieve reacties. De baas heeft zelfs een kaarsje gebrand in de hoop dat alles goed zou gaan. Ik heb eerder 3 vroege miskramen gehad.

Mrijk
    Bijdrager
    In reactie op: Clearblue digital #10170118 Quote

De clearblue rekent ook vanaf de bevruchting. Dus je moet bij de uitslag 2 weken optellen. Ik heb ook mijn eigen berekening aangehouden en daarna de termijnecho (die aangaf dat ik toch 2 dagen langer zwanger was dan gedacht)

Maar zwanger is zwanger. Dus gefeliciteerd en geniet er van !!!