MimiRosie

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Ongesteld op 5dpo, zeker geen innesteling. #10254440 Quote

Met ovulatietesten en mijn vorige cyclus was mijn eisprong bevestigd door de gynaecoloog. Cyclus is heel onregelmatig. Tussen de 24 en de 42 dagen. Ik ga dinsdag naar de fertiliteitsarts, maar maak mij hier wel zorgen over, vooral omdat ik bij mijn vorige cyclus contact had opgenomen met de gynaecoloog, omdat ik dacht te bloeden van het onderzoek, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn. Ze zei dat 5dpo kon, maar dat het wel heel vreemd was ofzo iets. Hoorde twijfel in haar stem,dus ja dat maakt mij nog onzekerder hèhè. En ik weet dat er medicijnen zijn voor een korte luteale fase, maar werken die ook als je al na 5dpo ongesteld wordt vraag ik mij af? Ik zal het dinsdag vast allemaal horen, maar zit nu wel in extra spanning hèhè. 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Hulp bij aflezen temperatuursgrafiek #10254396 Quote

Ik zou zeggen pas op hiermee. Het klopt niet altijd en bij iedereen. Mijn huisarts en de gynaecoloog bij wie ik was zeggen allebei dat het niet heel betrouwbaar is. 

Bij mij klopt het ook niet. Ik krijg geen daling bij mijn eisprong, terwijl ik wel een eisprong heb. Mijn basale temp is tussen de 36.7 en 37 en na mijn eisprong blijftie wel hoger dan 36.9. Maar op 1 keer na nooit hoger dan 37.1 mijn temperatuur zakt ook pas weer onder de 37 halverwege en soms pas aan het einde van mijn ongesteldheid. 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10253389 Quote

Nee is niet normaal dat ik er zoveel last van had. Uitstrijkje was gelukkig goed. Poliep en vleesboom hebben ze niet kunnen zien doordat ik mijn eisprong had gehad en alles dan te dik is. Ze zei dat als het dat zou zijn ze dat dan wel zien als ik bij de fertiliteitsarts loop. 

Ow wauw… Wat ongelooflijk kut en heftig dit zeg. Hoe zijn jullie er achter gekomen en waarom liegt iemand daarover? Echt heel naar dat zoiets zo moet gaan en dat iemand dat zo durft te flikken.. 

Ik hoop echt dat jullie nog wel een hele goede en vooral betrouwbare donor mogen vinden en dat dat niet heel lang op zich laat wachten. Bah. Vreselijk 🙁 Sterkte! 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10252152 Quote

Wel oké. 

Alleen ik heb nog steeds last van mijn buik sinds dien.. Maandag alweer 3 weken geleden. Ze kon niks raar vinden, maar mijn eisprong was al geweest, dus ze kon ook niet alles zien. Heb verder een naar achter gekantelde baarmoeder, maar dat is gewoon een feit zonder gevolg haha. 

Dinsdag krijg ik de uitslag van het uitstrijkje wat ze gemaakt heeft, dus nog even heel erg spannend.. 

Hoe is het met jou? 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10249946 Quote

Super lief, dankjewel <3 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring gynaecologisch onderzoek #10249942 Quote

Nou.. Het onderzoek zelf viel idd reuze mee. Ze kon niks geks vinden alleen een naar achter gekantelde baarmoeder, maar dat was verder geen probleem zei ze. Wel heeft ze een uitstrijkje genomen. 

Ik bloede daarvan en dat ging de volgende dag opeens met krampen. Gebeld en zij dacht toch dat ik ongesteld was geworden. Kon alleen niet door het onderzoek komen een vroege ongesteldheid, dus dat betekend dit keer ongesteld al na 5 dpo.. 

Ongesteldheid is nu sinds woensdag over. Donderdag seks gehad, maar al snel moeten stoppen, want het deed steeds meer zeer in mijn buik. Die pijn was er daarna ook nog. Volgende dag alleen een beetje gevoelige buik tot het eind van de middag weer redelijk zeer deed. Toen veegde ik ook weer roze af. Vandaag is de pijn er nog steeds, maar het bloede is weer gestopt. Dus ja ik maak mij nu nog meer zorgen. Dat pijn bij het vrijen had ik voor het onderzoek niet en een soa heb ik ook niet, is al voor de zekerheid getest. 8 oktober pas de uitslag van het uitstrijkje.. 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Zelf inseminatie #10244443 Quote

Ik moet helaas minimaal een half jaar mijn wens uitstellen, omdat mijn vriend een opleiding gaat starten en we daardoor helaas heel erg krap komen te zitten kwa financiën.

Maarja.. Door die opleiding kan hij straks wel doen wat hij het liefste wil doen en er dan meer geld voor krijgen.

Als ze een poliep of vleesboom vinden halen ze die volgens mij gelijk weg… Dus ik hoop maar dat ze niks vinden, want brrr… 

Jaaa leuk dat trouwen ❤️ 

MimiRosie
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring gynaecologisch onderzoek #10241793 Quote

Aaah dankjewel allemaal <3 ja voor dat roesje ben ik ook weer bang voor de prik hahaha, dus ik kijk wel even wat ik dan ga doen mocht dat nodig zijn.