GEBRUIKEROUDERSVANNU

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Voedingskussen welke? #10321894 Quote

Welke bedoelen jullie je hebt een goedkope en dure variant. 

https://www.mamaloesbabysjop.nl/doomoo-buddy-stars-blue-voedingskussen-b54

In reactie op: Compacte Voedingsstoel babykamer #10321345 Quote

Verder iemand nog tips? Waar je een fijne stoel kan kopen? 

In reactie op: Klossen boxspring #10313666 Quote

Nee is niet hoog genoeg had het nagemeten. Maar die Duxxie Verhogers lijkt me wel wat, of hoofdbord los maken. Extra matras erop is ook een optie.bedankt voor de tips

In reactie op: Luiertas/ rugzak #10311846 Quote

Heb je eem link van de tas van Ali? Ik zoek er namelijk ook nog 1 

In reactie op: Relatie anders sinds zwangerschap #10310875 Quote

Herkenbaar. Hormonen kunnen hele rare dingen met je gedachten en gevoelens doen. Twijfels over de relatie heb ik ook gehad, was weer weg en is er nu weer…. komt door die leuke hormonen. En dat weet ik zeker omdat het ook even weg is geweest en nu weer terug is gekomen wel in mindere mate. We hebben wat te lijden he. Zou ook niet weten wat ik zonder hem moet maar hormonen kunnen je flink in de war maken. Het komt helemaal goed. 

In reactie op: Hormonen en gevoelens!! #10302765 Quote

Voel al wel stuk beter nu ik erover gepraat heb. Dat lucht echt op en ben er nu achter dat het echt puur door de hormonen komt. Als ik had getwijfeld dan was ik niet aan kinderen begonnen met mijn vriend en ging ik ook niet geregistreerd partnerschap aan met hem. Daar heb ik echt geen ene moment over getwijfeld dus!!  Moet er idd niet aan denken om hem kwijt te zijn. Misshien is dit eerder mijn gevoel, dat ik er alleen voor  kom te staan ofzo. Verlatingsangst en dat je dna in de verdedigingsmodus schiet. Dit gevoel kwam zo opeens opzetten en zal ook wel opeens weer weg gaan. Je moet er wat voor over hebben voor zo’n kleintje❤ alles komt goed positief blijven. Maar ik vroeg me af of meerdere zwangeren hier last van hebben. Het is ook alles bij elkaar ons eerste kindje. Die onzekerheden of ik het wel kan en met het werk. Dat soort dingen allemaal gaan je aan het denken zetten. Zwangere vrouwen zijn soms rare wezens zeggen ze toch. Daar ben ben ik inmiddels  wel achter gekomen. 😅

Lieve groetjes van mij 

In reactie op: Hormonen en gevoelens!! #10302639 Quote

Ik praat er wel over met een vriendin. Het is niet zo dat ik niet mijn partner praat ik en ik heb het ook super leuk met hem. Als ik hem dan zie wordt ik weer blij en denk doe niet zo raar jij, komt allemaal door die hormonen. Seks is nog geweldig en als ik dan lekker in zijn armen lig denk ik waarom twijfel ik soms zo? Een moment ben ik heel happy en dan twijfel ik niet aan mijn relatie maar op het een op andere moment kan dit zo omslaan. Misschien een soort (verlatings ) angst. 

Wij hem echt niet  kwijt. Komt puur door die K*T hormonen. En ook omdatce zoveel gaat veranderen met een kleintje op komst.