Volliefde

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: Diagnose PCOS, wachten en ervaringen #10308428 Quote

@linsx @drupje super leuk dat jullie een verzoek hebben gedaan! 

Super goed dat je die ervaring van foliumzuur deelt! En wat geweldig dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd!! 

Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: Weer teleurstelling… #10308368 Quote

Wat super vervelend voor jullie!! Hopelijk zorgt de rust en even geen hormonen voor een onwijs goede eerste poging straks als het weer kan! Blijf de hoop houden en geef niet op!!! 
    dikke knuffel want ik vind het toch erg knap dat je zo lang al volhoud! 

Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: Diagnose PCOS, wachten en ervaringen #10307876 Quote

Vervelend, er zitten toch stiekem best veel vrouwen in het zelfde schuitje. 

Jullie kunnen mij vinden op instagram vol.liefde (hier deel ik dan ook mijn vervelende verhaal van alle ziekenhuis bezoekjes, operatie, pcos) vanuit daar kunnen we wel een groepapp op starten voor wie dat leuk vind! 

@cardiozuster wat leuk je hier te zien(zaten samen in een NOD groep van dec geloof ik!?)

wat super fijn dat het gelukt is! Van harte gefeliciteerd en hoop dat alles goed mag blijven gaan bij je! 

Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: Diagnose PCOS, wachten en ervaringen #10306519 Quote

chacha vervelend dat je al een jaar met dit alles onderweg bent. Met hulp een heel jaar al? 
    of hebben jullie ook zelf nog de tijd genomen om het op een natuurlijke manier te laten gebeuren? wat heb je veranderd aan je eten? 
    Was je eten hiervoor erg ongezond en/of had je overgewicht? 

Ik heb wel een cyclus, 45-50 dagen best lang dus. Hierin is nooit zeker of je een eisprong krijgt zei de gynaecoloog omdat je altijd een bloeding krijgt en dat hoeft niet direct van een eisprong te zijn maar kan ook afstoting zijn van baarmoederslijmvlies. 
    Ik slikte de multivitamine van davitamon mama compleet. Ik ben nu overgestapt in een combinatie van multi, anti-oxidanten en omega  vetzuren (ik eet geen vis, dat lust ik niet). 

Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: Advies gevraagd #10287533 Quote

Ik heb het afgelopen cyclus ook gehad!

normaal 30 dagen nu 45 dagen en opeens toch ongesteld! 

ik zou maandag even de huisarts bellen, misschien mag je een bloedtest doen welke zwangerschap kan uitsluiten/bevestigen. 

Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: krampen / steken en rommlige darmen na ovulatie #10287081 Quote

Wordt je normaal wel gewoon ongesteld? Geen verdere klachten? 

Volliefde
    Bijdrager
    In reactie op: Temperaturen #10287079 Quote

Helaas toch de wekker… en hopen dat je daarna nog even kan slapen! 
    Succes!!!

@fynnzoe, geen idee of dat zin heeft. Ik ben nu al op 14 dagen na NOD. Ik ga ook niet meer testen en wacht gewoon netjes mijn afspraak bij de gynaecoloog af.