Kellebella

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10230100 Quote

Hai ik ben kelly ben 28 jaar heb zoontje van bijna 3 en mn jongste is met 37+2 geboren op 30 mei het was een snelle bevalling van 2 uur en 15 minuten 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven vanwege mn zwangerschapdiabetes 

was nu gelukkig weg is mn zoontje is nu 9 weken en is 56 centimeter em 6080 gram bolle boos 😂 hij groeit netjes 

hoop dat met iedereen baby goed gaat 

liefs

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: 2de x inleiding door ballon #10206786 Quote

1ste zwangerschapsuiker maar normaal geboorte gewicht 

2de x zwangerschapssuiker grote zware baby waardoor ze met 37 weken willen doen 

bij beide insuline moeten spuiten 

mn suiker blijft ook schommelen waardoor ze niet willen wachten 

liefs

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: Inleiding 37+2 #10205092 Quote

@minie

ja ik krijg woensdag de ballon en dan moet ik okal blijven omdat die waardes slecht zijn en donderdag starten ze de inleiding  

dus ben best wel nerveus hoop op goeie bevalling mijn zoontje was er met 4 uur dys even afwachten of deze ook zo snel komt .. hoop dat me kindje gezond is ondanks mn suiker wisselingen 

liefs

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: Inleiding 37+2 #10204999 Quote

@neusje 

ik spuit insuline 2 x per dag maar maakt niet uit hoeveel ik spuit mn waardes blijven zelfde ik heb deze x met 33 weken pas gekregen ik ben nu 36+3 weken bij mn oudste ook gespoten maar mn suikers waren daar op orde .. vandaar niet eerder dan 38 weken en dat woude ze ook echt niet eerder doen .. dus vroeg me af of mensen daarmee ervaringen had omdat nu eerder komt 

liefs

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: Indroogstreep? #10199327 Quote

Ik kan hem niet zien maar ik heb zelf 2 zwangerschappen getest met kruidvat 2 v 5 bij mn oudste was ie ook heel licht dit kwam omdat ik onregelmatige cyclus had en al 9 weken weken bleek te zijn toen ik de test deed .. bij mn 2de had ik hem 1 dag voor nod gedaan omdat na mn bevalling cyclus regelmatig was en meteen een dikke streep 

jammer ik hem niet kan Zien 

veel succes liefs 

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschap diabetes 33 weken #10196240 Quote

Bij mn zoontje bleef me dieet mn waardes nog teveel schommelen dus na 1,5 week dieet moest als nog insuline spuiten dus vraag me af of ze dat nu gelijk doen omdat nu zo weinig tijd nog heb bij mn zoontje was met 26 weken dat ik suiker had .. 

Met mn insuline kon nog niet alles eten moest ook heel erg koolydraten en suikers letten … 

liefs

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: Baby voelen 28+1 weken #10195174 Quote

Hai zoe soms ligt je baby ook te slapen die van mij reageert ook niet altijd wanneer die zin heeft maar als er wat is heeft de verloskundige noodnummer die he altijd kan bellen je wordt niet meteen doorgestuurd verloskundige beordeeld eerst zelf voordat je naar ziekenhuis gaat ik zou als jou was verloskundige vandaag gewoon bellen om je wat gerust te stellen  

liefs

Kellebella
    Bijdrager
    In reactie op: hoeveel weken zijn jullie gestopt met werken #10194366 Quote

Met 23 weken ben ik halve dagen gaan werken en met 31 weken gestopt heb al 10 weken bronchitus ze kunnen met geen onstekingsremmer geven elke x als ik hoest bui heb plas ik of in mn broek of kots mezelf onder verder heb ik met veel lopen echt last van mn rug en harde buiken.. 1ste zwangerschap wel tot aan verlof gewerkt maar hier ging het totaal niet 

liefs