Nobba

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10254993 Quote

Oh ja. Qua speen gebruik werd door een verkoopster van kruidvat gezegd dat als er bij het drinken veel ernaast gaat de speen te groot is. Moet er veel moeite gedaan worden om er wat uit te krijgen, dus veel zuigen en snel moe worden, dan is die te klein.

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10254989 Quote

Ik gebruik de difrax s flessen nu. Vind ik erg fijn werken. Spugen doen kindjes nou eenmaal. Komt omdat alles van binnen nog zacht is. De ene keer laat ik de kleine wel boeren als ik merk dat het nodig is, maar vaak kan ik hem ook zo wegleggen. Spuugdoekje bij de hand en dat werkt prima. Ik voed trouwens op verzoek en soms geef ik nog wat kv bij. Vannacht sliep hij voor een keer wat langer door. Heerlijk. 

Qus slaapzak met de grootte moet een slaapzak goed aansluiten. Dan zit je goed.

Bij mij werd gezegd door consultatiebureau qua speen/flesgebruik dat als de kleine goed aanhapt, drinkt en groeit dat je dan het kan aanbieden. 

Kleine vandaag gewogen en snel gemeten. Groeit goed! Bij +- 5.5 week nu 5.3 kg en 58.5 cm  lang. 

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10254988 Quote

Ik gebruik de difrax s flessen nu. Vind ik erg fijn werken. Spugen doen kindjes nou eenmaal. Komt omdat alles van binnen nog zacht is. De ene keer laat ik de kleine wel boeren als ik merk dat het nodig is, maar vaak kan ik hem ook zo wegleggen. Spuugdoekje bij de hand en dat werkt prima. Ik voed trouwens op verzoek en soms geef ik nog wat kv bij. Vannacht sliep hij voor een keer wat langer door. Heerlijk. 

Qus slaapzak met de grootte moet een slaapzak goed aansluiten. Dan zit je goed.

Bij mij werd gezegd door consultatiebureau qua speen/flesgebruik dat als de kleine goed aanhapt, drinkt en groeit dat je dan het kan aanbieden. 

Kleine vandaag gewogen en snel gemeten. Groeit goed! Bij +- 5.5 week nu 5.3 kg en 58.5 cm  lang. 

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10254964 Quote

Gefeliciteerd nikki. Maar jee, wat een verhaal. Blij om te lezen dat jullie het verder allebei goed maken. 

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10253555 Quote

Ah wat vervelend voor oscar. Hopelijk snel  verbetering.

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10253188 Quote

Hier leer ik geen speen aan voor het in de avond in slaap vallen. Puur om te voorkomen dat hij alleen met speen in slaap valt en dan inderdaad weer wakker wordt als die uitvalt. Pink werkt goed bij ons in de avond en een volle maag ;).

De temp is inderdaad tussen 36.5 en 37.5. Verder hier nu met 4 weken 1 a 2 poepluiers op een dag en gebeurd ook wel eens een dag 1/2 niets. Maar dat schijnt normaal te zijn. Ik geef trouwens borstvoeding. 

Vandaag gewogen en de kleine zit al boven de 5 kilo. Is nu 2+/2.5+ boven het gemiddelde. 

Verder ook alweer ongesteld 🙁 had gehoopt dat dat nog even weg zou blijven. Aan de andere kant, lichaam werkt goed…

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10253187 Quote

Hier leer ik geen speen aan voor het in de avond in slaap vallen. Puur om te voorkomen dat hij alleen met speen in slaap valt en dan inderdaad weer wakker wordt als die uitvalt. Pink werkt goed bij ons in de avond en een volle maag ;).

De temp is inderdaad tussen 36.5 en 37.5. Verder hier nu met 4 weken 1 a 2 poepluiers op een dag en gebeurd ook wel eens een dag 1/2 niets. Maar dat schijnt normaal te zijn. Ik geef trouwens borstvoeding. 

Vandaag gewogen en de kleine zit al boven de 5 kilo. Is nu 2+/2.5+ boven het gemiddelde. 

Verder ook alweer ongesteld 🙁 had gehoopt dat dat nog even weg zou blijven. Aan de andere kant, lichaam werkt goed…

Nobba
    Bijdrager
    In reactie op: Thuis bevallen #10253185 Quote

Overleg met de verloskundige. Die kan je dat het beste vertellen.