alison

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • alison
    Bijdrager
    In reactie op: zo snel al een dikker buik #10236861 Quote

Bedankt voor je lieve berichtje. Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. 

Ik ben er ook heel trots op hoor 🙂 gelukkig heb ik over 2 weken vakantie en kan ik er op vakantie er ongegeneerd mee pronken.

Als ze het dan hier in nl weer zien als ik terug ben heb ik hopelijk al een positieve echo gehad. 

We hebben het indd al aan wat mensen verteld dat scheelt ook en de reacties zijn 🙂 

alison
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie testen action #10236830 Quote

Bij werkten ze echt super goed! ook gewoon heel duidelijk ben ook vanaf dag 10 gaan testen. uiteindelijk was die bij mij positief op dag 18  de streep net zo donker als de controle streep en op dag 17 geklust en jawel gelijk raak !! nu 5 weken zwanger 🙂 succes!!

alison
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233791 Quote

wauw wat een goed een nieuws, gefeliciteerd allemaal! Wat een goede maand September 😉 

FloortjeB, ah balen hopelijk door het monitoren bij de volgende ronde wel raak. Succes! 

alison
    Bijdrager
    In reactie op: Gevoelige tepels #10233616 Quote

Bij mij inderdaad ook 1 kant gevoeliger, bij mij is het de rechterkant geen steken maar wel de hele dag een zeurderig gevoel.

Dat wordt spannend dan, wanneer wil je gaan testen? 

alison
    Bijdrager
    In reactie op: Gevoelige tepels #10233427 Quote

Hoi KayleeMN, 

Spannend, het kan inderdaad dan alle kanten op. 

Ik had het deze ronde ook, maar dan vooral gevoelige tepels en heel de dag een beetje een zeurend gevoel rond mn borsten maar deden geen pijn ofzo. ( moeilijk uit te leggen ) Verder had ik steken in mn baarmoeder en richting mijn rechter lies en elke ochtend lage rugpijn. 

en jawel vanochtend een positieve test in mijn handen 🙂

Spannend hoor, ik ga voor je duimen 

alison
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233423 Quote

bedankt voor alle lieve reacties!

Ik blijf jullie volgen hoor, ben heel benieuwd naar jullie uitslagen! 🙂

alison
    Bijdrager
    In reactie op: Wat denken jullie? #10233357 Quote

ja, Dank je:) 

alison
    Bijdrager
    In reactie op: Wat denken jullie? #10233331 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Heb vanochtend een test gedaan en jawel binnen 1 minuut een dikke plus! 🙂 

@ Daantje bij mij nu ook gelijk donkerder dan de vorige keer met de miskraam. Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed 🙂