KKKK

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Onzeker over de ovulatie testen #10295366 Quote

Vind dit niet vreemd hoor. Ik had soms ineens cyclus van 55 dagen. Dus dan is het bij jou nog wel mooi kort. 

Ik was in juni gestopt met pil en in januari een positieve test. 

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil #10295365 Quote

@dreamer  ja ik heb gelijk verloskundige gebeld omdat ik 4 dagen per week werk dus wilde wel op mijn vrije dag. Dus hoe eerder je belt hoe meer keus er nog is. Ik mocht toen ook gelijk om 8.30 dus dat is wel fijn meteen de ochtend. Volgende afspraak ook weer om 8.30 scheelt weer wat wachten. 

Ik ben vandaag 9+3  

Ik had ook als begin klachten pijnlijke borsten, en ik had beetje bloed bij afvegen dus dacht toen gewoon ongesteld te worden maar het zette niet door. Dus paar dagen later test en was toen positief. Heb trouwens nu helemaal geen klachten meer, dus dat maakt me soms wel onzeker. Voel me helemaal niet zwanger.

Hoop dat de rest van de dames hier ook snel een positieve test mogen hebben!! 

@runbaby fijn dat alles goed was! Dan heb je de termijnecho lekker wat eerder als mij. Ik heb die met 10+6. Ga die week erna op vakantie. Als de echo goed is gaan we het vertellen aan mensen. Dus nu nog steeds geheim.. dat maakt het ook wel lastig dat je met niemand kunt delen. Ben wel lid van Facebook groep dat is wel heel leuk vind ik. 

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil #10295342 Quote

@dreamer  omg!!!! Gefeliciteerd. 

Die is vet duidelijk! Geen twijfel over mogelijk. Haha super gefeliciteerd. Al voelt het vast vet gek. Ik wist echt niet wat ik met mezelf aan Moest ging steeds naar die test kijken. Zo onwerkelijk. Dan kun je maandag de verloskundige bellen. Om afspraak te maken en dan gaat de tijd heel langzaam😂 

Ga je nog een clearblue wekenindicator doen? Want je weet vast niet hoelang je zwanger bent door je onregelmatige cyclus. Dat is wel een dure. Maar wel een mooie test ook om foto’s te maken. 

Hier gaat tijd super langzaam. Nog 10 dagen wachten. Vind tijd nu nog langzamer gaan dan toen we aan proberen zwanger te raken waren. Maar dat zul jij vast ook wel ervaren straks. Heel erg gefeliciteeerd. 

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Voortand eruit #10294124 Quote

Kan gebeuren. Kan je moeder niets aan doen..kinderen vallen wel eens. En als je al bij 2 tandartsen bent geweest is het wel goed. En ze heeft er geen last van. 

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Man chat met andere meisjes??? #10293735 Quote

Ik zou hem op straat zetten. Opzouten!

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Clear blue negatief Kruidvat postief #10293514 Quote

Clearblue heeft meer hcg nodig. Die kan ze beter over een week doen. De Kruidvat 2 in voor 5 euro zijn beste!

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatietesten. #10293393 Quote

Ik testen elke dag na mijn werk om 19.00 dat werkte prima..  had niet super regelmatige cyclus. Ik had 1x op dag 45 pas positieve test. Dus het kan nog komen hoor. De allerlaatste keer had ik alleen niet een super goede piek gevonden.. Ik dacht hij moet nog komen en liep toen na 8 dagen weer beetke op . Bleek toen zwanger. 

Dus ik zou gewoon doortesten en 1x per dag moet voldoende zijn. Als je vorige keer ook je piek hebt gevonden.. om de 2 of 3 dagen seks hebben voor de zekerheid. 

En als je test na een week weer licht oploopt kun je altijd voor zekerheid zwangerschapstest doen  

KKKK
    Bijdrager
    In reactie op: Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil #10293390 Quote

@dreamer. Ja als die echo goed is dan is de onzekerheid denk ik wel weg .hoop ik haha. Oké nog 2 en halve week. Ja hoop dat ook dat dat de uitslag is en je dan hopelijk snel mag starten met de medicijnen.. 

Kun je het een beetje loslaten? Ben je inmiddels niet meer ongesteld geworden? Gebruik je nog de ovulatietesten?