KayP

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Lege vruchtzak #10235130 Quote

Ik had op mijn eerste echo (5weken+4) ook een lege vruchtzak. Inmiddels ligt er hier een prachtig kereltje van bijna 3 weken. 

Op mijn 2e echo was er hartactie te zien 🙂

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10230718 Quote

Donderdag 1 augustus zijn wij ook papa En mama geworden van een flinke knul na zwangerschap van 40+5

Zijn naam is Liam Tichem en hij weegt 4050 gram en is 56 cm ❤

Helemaal verliefd ondanks de slapeloze nachten

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Missed abortion… en nu?? #10226456 Quote

Ik had een missed abortion bij 9  weken. ( 8 + 4 )

Ik heb toen gekozen om de pillen te nemen aangezien ik niet langer zwanger wou zijn. Na een emotionele rollercoaster, mijn lichaam was al zelf begonnen dus met pillen ging het super snel en kwam ik in weeën maar ben die avond alles verloren en was daarna ook  meteen schoon. Heb in totaal bijna 2 weken gebloed en daarna een menstruatie afgewacht, nu bijna 40 weken zwanger! Mocht je vragen hebben stel ze gerust 😘

Heel veel sterkte toe gewenst en neem de tijd om te herstellen. 

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Angst voor curretage #10225065 Quote

Ik heb wel positieve ervaring over de pillen. Ondanks heftige krampen (weeën) ben ik alles in 1x verloren (was bijna 9 weken zwanger) 

Inmiddels 39 weken zwanger 

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: hematoom en op reis #10221431 Quote

Ik heb rond 11 weken wel een flinke bloeding gehad. Was ook een hematoom, heeft een week gebloed en daarna was die weg. Die week rustig aan gedaan en veel plat gelegen. Ik zou er zeker wel rekening mee houden, inmiddels 37+ zwanger gelukkig en niet meer gebloed. 

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Bloedverlies #10219541 Quote

Zou toch een vroege echo aanvragen, ik heb ervaring met beide kanten dus zekerheid is wel fijn!

Bij mijn miskraam verloor ik Alleen Wat roze  afscheiding alleen bleek het toch fouteboel op de echo. 

Bij mijn huidige zwangerschap verloor ik rond 11 weken ineens heel veel bloed. Ik dacht 2e miskraam Maar op de echo nog steeds een hartslag! Inmiddels bijna 37 weken zwanger! Heb toen een week gebloed. Bleek een hematoom te zijn. 

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger #10218053 Quote

Ik heb eind augustus een miskraam gehad en daarna meteen weer zwanger geraakt In oktober/november. 

Inmiddels 36 weken zwanger dus het kan zeker goed gaan!

KayP
    Bijdrager
    In reactie op: Bloedverlies #10217932 Quote

Had ik ook, verder geen krampen. Merkte wel dat ik rustig aan deed, zodra ik meer deed bloedde ik ook meer. Was echt een rottige periode. 

Met de miskraam verloor ik echt stolsels en had ik echt weeën, wanneer heb je echo?:)