Zwindo

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10296595 Quote

Lapjesendraadjes echt hè! Moest hem hier even delen. Ik was gelijk weer wat vrolijker omdat ik er zo om moest lachen.

Vanmorgen gewoon al een knipperende smiley! Had het eigenlijk pas van het weekend verwacht. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een vaste smiley heb. Spannend. Deze dagen nu extra gezellig maken. Heb het ook tegen mn man verteld en die zei gelijk let’s go! Kom maar lekker eerder naar huis hahaha. 

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10296555 Quote

https://www.mupload.nl/img/9hhm5048t.jpg

Ik kwam dit plaatje tegen met een quote en moest deze even met jullie delen.

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10296549 Quote

Chacha tnx soms heb je er gewoon van die dagen tussen zitten. Je cyclus lijkt nu wel weer op te lopen, dat is wel balen. Hopelijk komt de gynaecoloog met een goed plan wat je nu verder kan doen. Maar ik hoop natuurlijk dat het plan niet nodig is en je deze ronde gewoon zwanger bent. Hopelijk gaan deze twee wachtweken snel voorbij. Ik heb trouwens de clearblue testen in huis en had vanmorgen mn eerste test gedaan nog een leeg cirkeltje, maar wel al een lijn zichtbaar. Nu kijken wanneer de smileys komen. Ben heel erg benieuwd. 

Knuffeltjee nog even volhouden je bent er bijna. Die laatste dagen zijn altijd het ergst (vindt ik zelf). Hopelijk zondag een positieve test in handen! Ik kreeg vandaag een appje met foto’s van allemaal echo’s van een vriendin (poging 1 gelijk raak en mij dus ingehaald). Die zit nu bijna halverwege en begint de baby nu te voelen. Ik ben echt heel blij voor haar maar jezus wat doet het tegelijkertijd ook veel pijn. Dus zo herkenbaar wat je zegt, want hier had die kleine er eigenlijk ook al moeten zijn, maar dat mocht helaas niet zo zijn.

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10296321 Quote

Ikbendoutzen thanks! Soms heb je van die dagen dat het gewoon even wat minder is allemaal. Ben inderdaad het wachten behoorlijk zat. Gewoon 2e week april pas ingepland duurt zoooo lang. Ik heb nu dit weekend een fertiliteitsmassage ingepland. Dit schijnt ook heel ontspannend te zijn en daar ben ik wel even aan toe. Deze ronde haal ik echt alles uit de kast. Lukt het niet dan geef ik me helemaal over aan de kijkoperatie.

Lapjesendraadjes dat is ook zo, wel fijn dat hij het nu een keer heeft geuit. Hier is het omgedraaide wereld want ik ben het probleem. Ik voel me er soms best schuldig over ook omdat ik wilde wachten tot ik een goede baan had en we getrouwd waren. Dat trouwen was ook meer omdat ik het risico niet wilde lopen ongesteld te zijn op de trouwerij omdat ik dan echt verga van de pijn. Nu alweer 1,5 jaar verder. En toch spijt dat we niet eerder zijn begonnen. Die 30 begint ook steeds dichterbij te raken en hoewel ik daar nooit echt moeite mee had begint dat nu steeds meer te knagen.

Knuffeltje hier een man waarmee we samenlopen te grappen over bevallen en luiers en wel blijven staan en niet hoeven overgeven. Haha ben echt heel erg benieuwd hoe het straks echt zal zijn. Ik denk dat hij er uiteindelijk wel echt zn mannetje staat, maar dat luiers nog een uitdaging gaan worden 🤣

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10296214 Quote

Zo even weer een paar dagen offline geweest. Heb de laatste tijd en nul energie en voel me echt een soort van emotieloos/gedraind. Gewoon echt even een dip te pakken. Zoals al gezegd zo fijn om hier gewoon af en toe even lekker te luchten.

Knuffeltje hopelijk is deze wachtweek snel voorbij.

Chacha jeeeh eindelijk de vaste smiley wat fijn! Hopelijk gaan voor jou deze wachtweken nu ook lekker snel voorbij en heb je gelijk een mooie duidelijke streep te pakken.

Ikbendoutzen wat fijn dat je over 2 weken al terecht kan. Ik zou willen dat ik zo snel terecht kon. Blegh wachten ben ik echt zat zeg.

Lapjesendraadjes zo herkenbaar wat je zegt. Qua tonen van emotie is het voor mannen soms echt lastig. Bij mijn man is ondertussen wel bewezen dat er niets mis is. Maar in die weken van onzekerheid en het niet weten was hij wat kortaf en herhaalde hij steeds dat het wel goed zou zitten. Puur om het ook voor hem goed te praten volgens mij. 

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295404 Quote

Wauw wat fantastisch WilKindje! Snap de spanning en onzekerheid. Ik ga er gewoon vanuit dat het nu goed zit en je een hele mooie zwangerschap hebt. 

Ikbendoutzen indd raar hè dat het zo verschillend is. 

Meiden bedankt voor jullie reactie.Hier ook wel veel om me heen gehad die zwanger zijn (geweest), maar tot nu toen inderdaad nog niet die namen die wij in gedachten hebben gekozen. Elke keer wel spannend om af te wachten merk ik. En nu komt het wel dichtbij. Ik zou trouwens niet vragen naar haar namen maar vertellen welke wij al in ons hoofd hebben zitten. En dat als ze dit kiest dat prima is maar dat onze kids dan dezelfde naam zullen hebben. En er dan hopelijk samen om lachen. Dus het is niet zo dat ik haar dingen wil afraden of iets maar meer aan haar de keuze wil laten en dat ze onze keuze wert. Voor nu laat ik het gewoon even voor wat het is mocht het ter sprake komen dan kan ik er altijd iets over zeggen. 

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295291 Quote

Wilkindje wat spannend! Hoe lang ga je wachten met testen??

Knuffeltjee als je lichaam dat duidelijk aangeeft is dat inderdaad ook gewoon prima. Was een hele poos geleden een keer iemand in een van de topics die aangaf dat onderzoeken uitwezen dat mensen die met ovu testen zwanger probeerde te worden een hoger slagingspercentage hadden of iets in die trant, maar dan moeten ze wel goed werken. 

Ikbendoutzen wat grappig dat het bij jou zo gaat. Ik werd opgebeld en eerst mogelijke plek was dus pas half april niets rekening houdend met mn cyclus. 😅 hopelijk kan je snel terecht voor de operatie. 

Chacha inderdaad kan het helaas niet zomaar annuleren. Maarja we zien het wel. En anders gewoon rustig aan en niet stappen.

Trouwens even een ander vraagje. Een goede vriendin van mij is nu zwanger. Nou hebben mn man en ik al jaren geleden spontaan de namen voor onze kids in gekozen. Nu heb ik ergens een beetje de angst dat ze die misschien kiest. Is het raar als ik ernaar vraag of aangeef bij haar dat wij al namen hebben? Ergens voelt het stom want ik ben nog niet zwanger en zit er volgens mij ook nog niet echt snel aan te komen. Maar wat zouden jullie doen?

Oja deze ronde haal ik alles uit de kast en gooi al mn nuchterheid over alternatieve genezing etc. De deur uit en geef alles de kans. Ik heb daarom een fertiliteitsmassage ingepland wat ook voor ontspanning moet zorgen (altijd goed). Heb mn fertily cup en ga de cb ovu testen eens een kans geven. En als dat niet heeft geholpen wordt het gewoon aftellen tot de operatiedatum.

Zwindo
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295141 Quote

Chacha nee met vliegtuig. Dus hoop dat het allemaal meevalt en ik gewoon kan gaan. En jeetje nog steeds een knipperende smiley. Snap dat je er hoop in begint te verliezen. In ieder geval wel goed gezellig aan het maken wie weet vinden ze dan toch het verdwaalde eitje en is het gewoon raak😊