Grietje24

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Eerste schoentjes. Shoesme? #10192897 Quote

Hier ook begonnen op shoesme. Toen hij net de 1e stapjes buiten zette een stel met  zachte flexibele zool aangeschaft. Daarna de flexx waarbij er ribbels in de zool zitten zodat hij de afronding goed maakt met zijn voet. Loopt nu super op zn nikes😉 ik heb ze eventueel te koop staan op marktplaats, mocht je het willen testen zonder de volle prijs te betalen. Beide zijn nog als nieuw. 

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Dreumes 15 maand is drama met luier verschonen #10163162 Quote

Hier nog zo’n loedermoeder! Het is of de telefoon en rustig of een gevecht voor een schone luier met als resultaat dat alles en iedereen er onder zit. Dan is de keus makkelijk voor mij😉

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Vakantie tips gezocht #10157384 Quote

Ipv noorwegen/zweden bedoel ik trouwens oostenrijk/zwitserland. Geen idee hoe ik nou weer bij zweden kwam….

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer stoppen met flesjes? #10112609 Quote

Heb je al iets van karnemelk geprobeerd?   Misschien dat dat er wel in gaat, en vind ze de smaak van gewone melk niet lekker.

50 zakjes knijpfruit is inderdaad net iets te veel van het goede😅 hier hoefde meneer ook geen fruitpotjes/zakjes meer uiteindelijk, en dat terwijl hij gek is op fruit. Ik heb een banaan in schijfjes gesneden en in een schaaltje gedaan en gewoon voor hem neer gezet. Eerst werd ik nogal moeilijk aangekeken, maar toch erg nieuwsschierig heeft ie het gepakt. Binnen 3 minuten was het schaaltje leeg. Hij wou het gewoon zelf doen. Ik hoef nu echt niet meer met een zakje knijpfruit aan te komen want dat beland meteen op de grond. 

Maar goed, dat is alleen nog maar het fruit. Ik zou haar gewoon op vaste tijden ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten aanbieden. Gewoon wat je op dat moment hebt. Voor jullie allebei waarschijnlijk even pittig, maar kijk het 1/2 dagen aan. Grote kans dat ze daarna gewoon gaat eten wat je aanbied. Helpt dat ook niet zou ik even contact opnemen met het cb. Luister daarnaast natuurlijk altijd naar je eigen moedergevoel. Denk je echt dat ze te weinig binnenkrijgt: gelijk even cb bellen zodat je het met hun kunt afstemmen.

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer stoppen met flesjes? #10112076 Quote

Hoi,

Ook hier was het van de 1 op de andere dag klaar met de fles toen hij 9/10 maand was. Eerst nog de middag fles en savonds een papfles en ineens hoefde hij niet meer. Alles geprobeerd, tuitbeker, rietjes beker, een andere speen van de verzameling uit de kast, maar hij hoefde het ech niet. Pap uit een bordje resulteerde in de lepel tegen de muur slaan en de pap overal behalve in zijn mond. Ik heb het maar geaccepteerd, en bij zijn broodjes een beker gewone melk gegeven zodat hij nog wel aan zijn zuivelbehoefte kwam. 1e paar nachten af en toe even wakker, want ja hij had natuurlijk minder dan normaal in zn buikje. Daarop wat grotere tussendoortjes gegeven, smiddags ipv 1 2 liga koekjes, savonds wat meer warm eten en een toetje, en rond 7 uur nog een beker kinder thee. Meneer slaapt weer rustig door, groeit en ontwikkelt zich goed, dus ik maak me geen zorgen meer. Je kunt wel blijven proberen een fles te geven, maar hoe meer je probeert hoe meer ze weigeren. Ik zou me niet al te druk maken dus! 

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Kortingscode Préntal voor Babboe bakfiets #10101364 Quote

Claudia en aniek ik heb jullie allebei een mail gestuurd. Heb er inderdaad nog 2 liggen zoals ik al vemoedde🙂 

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Kortingscode Préntal voor Babboe bakfiets #10100528 Quote

Ik heb er nog iniedergeval 1 liggen. Goed zoeken heb ik ergens ook nog een 2e. Mocht je 1 willen laat maar weten! 

Grietje24
    Bijdrager
    In reactie op: Badje #10063264 Quote

Dank je wel voor jullie reacties. Ik heb weer wat opties erbij en ga nog even rustig nadenken welke het gaat worden 🙂