Gebruiker10179393

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Gonal F + Ovitrelle #10316324 Quote

kimster, wat erg!! Wat een verdrietig nieuws!! Lijkt me super heftig, t traject waar we allemaal in zitten .. positieve test en dan zoiets.. echt zooo naar!! 😣😣 Leef echt met je mee! Dikke knuffel! 🤗

In reactie op: Gonal F + Ovitrelle #10315833 Quote

kimster, wat naar allemaal! Ik hoop echt dat er niets aan de hand is en het streepje ondertussen donkerder is geworden! Maar die onzekerheid kan echt killing zijn ja! Hoe gaat het nu? 

bobelle, ja! Vandaag 10 weken.. het gaat best snel! Ik heb al een goed zichtbare buik🙈 niet meer te verbergen iig.. m’n leven bestaat voornamelijk uit werk en slaap haha.. hoop indd dat de misselijkheid snel weer weg gaat! Ik heb 6 mei m’n termijnecho! Nog een weekje wachten!! Zo spannend!! 

Gr Lisette

In reactie op: Gonal F + Ovitrelle #10314707 Quote

Wat goed nieuws @kimster! 

Ik mag je feliciteren!! Want hij is goed opgelopen al! Dus zwanger! Je zal dolblij zijn!! 😁😁 

Hier ondertussen 9w3d zwanger.. sinds week 6 kotsmisselijk.. 🥴 maar wat van de huisarts gekregen ervoor.. nu alleen vaak weeïg gevoel.. maar als ik optijd iets eet gaat het wel 🙂 en slaap nog veel smiddags na m’n werk eventjes haha 

Gr Lisette

In reactie op: Vals positief of toch niet #10307456 Quote

Bij mij was de prygnyl injectie tot dag 10 aanwezig op de testen .. je weet het pas zeker als je over twee dagen opnieuw test en als de streel oploopt weet je dat het niet van de prygnyl is 🙂 ik duim voor je mee! 🤞

In reactie op: Gonal F, ovitrelle, eisprong, zwanger? #10306183 Quote

Is het veel bloed? Zoals bij ongesteldheid? En is het weer overgegaan? Of bloed je nog steeds? Je hebt wel vroeg met menstrueren anders ja, lijkt mij ook.. 

Gr Lisette

In reactie op: Gonal F, ovitrelle, eisprong, zwanger? #10306006 Quote

Niet meteen hoop opgeven hè! Want het zegt nog helemaal niets.. m’n zus testte pas na nod positief.. daarvoor negatief.. dus zolang er geen bloed is, is er zeker nog hoop! 

Ik duim met je mee! 🤞

Gr Lisette

In reactie op: Gonal F, ovitrelle, eisprong, zwanger? #10305652 Quote

Dankje! 🙂

ja opzich ook nog vroeg om te testen natuurlijk.. was het een gewone test of een earlytest? Bij mij gaf ie 5 dagen voor nod licht positief bij een earlytest.. pas 1 dag voor nod bij een normale test..

Gr Lisette

In reactie op: Gonal F, ovitrelle, eisprong, zwanger? #10305633 Quote

Heyhey! 

Wat spannend weer! Ik heb ook gonal f gespoten alleen dan daarna prygnyl voor de eisprong.. en die gaf tot ongeveer 8-10 dagen na injectie nog positief aan.. 

In ronde twee ben ik zwanger geworden.. ben nu 5+2 weken zwanger!! 🙂 

Ik testen 5 dagen voor nod in de eerste ronde nog heel licht positief, door de prygnyl.. 

In deze ronde weer met 5 dagen voor nod licht positief maar wel donkerder dan de vorige ronde.. dus was al een beetje hoop aan het geven.. 1 dag voor nod was ie duidelijk positief en dus opgelopen.. toen wist ik dat het niet meer de prgynyl kon zijn 🙂 

Ik heb/had indd ook krampjes.. vergelijkbaar met ongesteldheid.. ook meer afscheiding.. en als ik snel opstond of anders ging liggen had ik steekjes in m’n onderbuik.. en meer tegen m’n nod aan gingen m’n borsten pijnlijk worden.. 

Wanneer is jou nod? Ik duim met je mee!

Gr Lisette