Violetta

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Violetta
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10193406 Quote

Hier is het ook heel spannend… Had m’n NOD gisteren, maar tot nu toe nog helemaal niets… En het voelt ook niet alsof er iets gaat gebeuren, dus dat geeft hoop! Natuurlijk heb ik getest, maar ik zag (binnen de afleestijd) maar heeeeeel lichtjes iets, dus het kan zijn dat ik het me inbeeldde… Van de week dus nog eens testen.

Hopelijk krijgen anderen later deze week ook nog mooi nieuws :)! 

Violetta
    Bijdrager
    In reactie op: Innestelingsbloeding 5 dagen voor nod? #10192089 Quote

Hi, 

Herkenbaar! Ik had vandaag en gisteren ook een beetje bruin/spotting (5 dagen voor verwachte menstruatie) en dat heb ik eigenlijk nooit (alleen de dag ervoor hoogstens…) .. Vond de timing ook erg opvallend. . Fijn om te lezen dat meer dames hetzelfde meemaken!

Ik duim voor je dat het goed nieuws blijkt :)!

Violetta
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10192085 Quote

Ja, Jaent, ik zie ook een streep!

Ik doe heel er m’n best om pas echt met Pasen te testen..  Moeilijk 😉

Kellovejij gaat ook zondag testen? Ik duim voor je! 

Violetta
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10192004 Quote

Hoi iedereen,

Gefeliciteerd aan iedereen die goed nieuws heeft mogen krijgen!

Iedereen die nog nog geen goed nieuws heeft gekregen, ik duim voor jullie!!

Ik ben helemaal nieuw hier én in het hele zwanger worden traject, maar hoop hier ook een beetje ervaringen uit te kunnen wisselen. 

Ben sinds augustus van de pil (na 15 jaar, maar pas sinds maart zijn m’n man en ik echt bezig om zwanger te worden. Super spannend! Deze maand dan ook getempt en ovulatietestegen gedaan.. 🙂 Mijn NOD zou komende zondag, 22 april, zijn. Ik voel van alles, maar of het nu PMS (waar ik meestal niet echt last van heb) of mezel voor de gek houden is, weet ik niet… Ik ga ervan uit dat het niet zo snel lukt, maar wie weet… Leuk in ieder geval om ervaringen van ‘lotgenoten’ te lezen hier :)!