MagicOne

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Nierstuwing – 23 weken #10294510 Quote

Ik heb hier ook al vroeg last van en nu ik 31 weken ben is het sinds een week of 1,5 ook weer terug. Vreselijk gevoel. Loop soms tegen de muur op maar slik paracetamol. Dit was ook het advies van de vk. Nog niet naar het zh hiervoor geweest. Ellende is dat de paracetamol moet inwerken maar goed meer kan ik niet doen. 

Helaas kan het zijn dat je er op en af tot aan het einde last van houdt. Het heeft te maken met de groei vd baarmoeder. 

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen met Emasafene? #10293018 Quote

Bij mij hielp het heel goed! Tabletjes kreeg ik ervan.

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10292657 Quote

Ja echt bizar ik dacht ook al van de laatste 10 weken zijn begonnen (officiëel morgen). Echt heel gek! Kan eerder kan later komen je weet het niet maar over 7 weken mogen ze al komen. Komt zo dichtbij nu! Wij zijn druk bezig met de babykamer inrichten en dat kan mij niet snel genoeg moet al zo lang wachten hahah. Kleren wassen enzo doe ik volgende maand pas, want het gaat anders zo muf ruiken als het zo lang nog in de kast ligt. 

Over 2/3 weken komt de wagen en we moeten nog het een en ander aanschaffen dus we zijn er nog maar druk mee. Hopelijk snel een sessie van de geboortekaartjes. Die worden ontworpen nav onze ideeen. 

Wil wel alles netjes en opgeruimd hebben maar de hele dag poetsen kwa nesteldrang valt mee. Meer het opruimen van van alles. Moet zeggen dat dat aardig lukt! Je moet wat te doen hebben hè :).

Nierstuwing speelt weer erg op dat is echt niet grappig en dat maagzuur blijft ook een ding, maar verder mag ik wat dat betreft niet klagen kwa andere problemen zoals bekken instabiliteit etc. 

Volgende week een groei echo en gesprek voor de bevalling etc. Wordt toch wel een beetje spannend nu het dichterbij begint te komen allemaal 🙈.. 

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitslag NIPT Vumc #10291426 Quote

Bij mij was de uitslag na een week al binnen. 🙂 

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapskleding #10290077 Quote

Gewoon dezefde maat aanhouden als wat je normaal hebt 🙂 

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Badbevalling ervaringen #10289248 Quote

Als er in jouw zh een bevalbad beschikbaar is, waarom zou je het niet doen als je dat op dat moment wilt. Dat bepaalt de verloskundige niet voor jou. Beetje vreemd dat ze daar zo op reageert. 

Als jij het op dat moment graag wil, gewoon doen! (Vullen schijnt wel ff tijd in beslag te nemen) 

Als het niet kan om medische redenen bij je kindje zal het zh dat wel aangeven, maar als er geen reden is en je wel gewoon in bad kan zou ik mij niet laten tegenhouden door de vk. 

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10286160 Quote

Oh Moonsky dat is wel even schrikken. Hopelijk blijft de kleine man nog even zitten! 

Hier moeten er nog 2 avonden in de babykamer worden geschilderd en dan kan ik eindelijk de spullen erin doen.

Verder voel ik mij op dit moment goed. Maandag weer controle bij de VK. Morgen ben ik 27 weken. 

Ik vind de weken nu toch wel sneller gaan dan in het begin van de zwangerschap, maar het zal wel weer langzamer gaan als we dichter bij de uitgerekende datum komen haha. 

MagicOne
    Bijdrager
    In reactie op: Bang voor bevalling #10272489 Quote

Ik weet niet of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen, maar een info avond in het ziekenhuis waarbij je een rondleiding krijgt en ook over de afdeling loopt en de kamers / suites ziet waar je eventueel terecht kan komen kan je al iets meer rust geven misschien. 

Of een cursus over bevallen? Hier heb je Samen bevallen cursus. Lijkt mij interessant en ook voor mijn man zodat hij ook weet wat hij kan verwachten. Wij vrouwen verdiepen ons overal in maar voor een man is dat toch wel anders.

Misschien door de goede voorbereiding dat je je iets geruster voelt? Dat je een beetje weet wat je kan verwachten?