BOTW

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: Erg moe nog steeds.. #10155930 Quote

Vandaag ben ik 13.6 week, we zijn dus op dezelfde dag uitgerekend 😉

ik ben overdag futloos, als ik op de bank ga liggen kom ik er niet meer vanaf. Maar dat is meer lui dan moe en nergens zin in hebben 😛

ik werk op de KDV met volle groepen 2,5 dag en dat gaat prima, maar ‘s avonds dan slaap ik elke avond op de bank tussen 20:00/21u… wakker blijven is echt geen optie, super irritant want een film kijken lukt al niet eens. Mijn man probeert me soms wel eens wakker te maken, maar slaap dan zo diep al. Dat hij  er echt moeite voor moet doen.

en ik heb niks door… soms kijk ik een super leuk programma of een film en uit eindelijk zie ik de aftiteling en besef ik me dat ik dus weer eens heb geslapen. 

Overdag niet te moe om te slapen, kan slecht overdag slapen. En doordat ik vroeg slaap ben ik elke ochtend 5:30/6u wakker.. heel fijn haha! Ook als ik eens later slaap dan is 6u ook mijn nieuwe ritme! :-p

mijn lichaam bereid me alvast voor dat ik over paar maand zowiezo niet meer zal kunnen uitslapen 😉

Ik las ook dat na 13 week de vermoeidheid af neemt, ik zit er met smart op de wachten dat ik ‘s avonds weer eens gezellig film kan kijken.

maarja ben nooit misselijk geweest, nooit overgegeven, moe zijn is mijn symptoom en die neem ik dan maar gewoon voor lief! 😛

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: 13.5 week zwanger, overvolle blaas + katheteriseren. #10155847 Quote

Muts: top dat je dat gevonden hebt, ik kwam niet veel tegen, maar het gebeurt wel eens vaker zei de verloskundige, sommigen moeten zichzelf katheteriseren. Kwam alleen verhalen tegen na de bevalling 😉

onzeker meisje: jeetje 2 liter!! Pfoeeh dat zal zeer doen!! En wat een opluchting dan.

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: 13.5 week zwanger, overvolle blaas + katheteriseren. #10155815 Quote

Och jeetje 1.2L wat zal dat een pijn hebben gedaan 🙁

vanmiddag een echo gehad, het babytje spartelde wild. Wat een opluchting. 

Plassen blijft gevoelig en wat bloederig, hopelijk voel ik me morgen een stuk beter. En was het eenmalig…. 

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10154202 Quote

Na een zeer kort ICSI traject (eerste poging in natuurlijke cyclus raak) ben ik momenteel 13.2 week zwanger. Ontzettend blij en zo bijzonder. Met 13 week een pret echo gehad met de NUB theorie, 1 feb. Weten we echt het geslacht (als het goed is) kan echt niet wachten!!

Ben 20Juli uitgerekend, leuk om te lezen dat er hier heel veel in Juli zijn uitgerekend!

Kan ook echt niet wachten tot we kunnen los gaan met shoppen! Heb tot nu toe 2 pakjes en 1 paar slofjes gekocht, kon het niet laten 🙂

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: Combinatietest of NIPT #10154183 Quote

Oh en de combinatietest is minder betrouwbaar, en maar €5 prijs verschil (had die €5 extra wel over voor een betrouwbaardere test) 😉

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: Combinatietest of NIPT #10154181 Quote

Wij hebben gekozen voor de NIPT zonder nevenbevingingen. Zwanger geraakt van eerste ICSI in natuurlijke cyclus en wou hierdoor toch graag de NIPT.

Er zijn mensen op tegen, en die meteen vragen “wat als het dit is.. haal je het dan weg?” Ik heb toen aangegeven dat ik dat niet ga bespreken, dit vind ik privé en  wou ik dan alleen bespreken met mijn partner. 

Je moet je eigen gevoel volgen, ik had heel sterk het gevoel dat ik het wou (ondanks mijn bloedprik angst) mijn partner vond het niet persé nodig, maar omdat ik het wou gaf hij aan dat we het dan moesten doen. 

31dec. Bloedgeprikt, en zaterdag 5Jan. De uitslag dat alles goed is! Ik zag het niet aankomen dat de uitslag zo snel al binnen was, heb er dus niet eens om kunnen stressen. Na het telefoontje straalden mijn man & ik van oor tot oor.

* Nevenbevindingen wou ik trouwens eerst wel, maar na wat uitleg toch er niet voor gekozen. De reden: ze gaven aan dat als ze wat hebben gevonden(chromosoom teveel bijv.) dan kan het in de baby zitten, in de navelstreng, of in mij (maar uit het zich niet) Dan volgen er 6 weken ongeveer aan onderzoeken, en heb je veel onzekerheid/stress, en na het lezen online zag ik ook verhalen dat er uiteindelijk niks mis was. Dit is wat mij verteld is in elk geval.

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden, tips? ;-) #10032304 Quote

Ik mis ook het leuke gedeelte helaas “zullen we stoppen met de pil en een gezinnetje stichten?” 

Enigste wat bij ons speelt “we hopen dat het lukt”😞 Maar ben erg gek op hem! dat is ook belangrijk! 

Ik heb ook een appje, womanlog, ideaal! Enheb ook wel eens een ovulatie test gedaan en die was gelijk aan de app.

bedankt in elk geval voor je bericht 🙂

BOTW
    Bijdrager
    In reactie op: Week overtijd & koorts, en negatieve testen :-( #10015593 Quote

Bedankt! 🙂 weet ondertussen nog niks meer.. zondag ineens (hoge) koorts, gelukkig was dit maandag alweer gezakt. Zal morgen contact opnemen met de huisarts, zal wel een menstruatie overslaan ofzo?! Heb dinsdag nog getest en weer negatief!😫