Bolletjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bolletjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Mei 2020 #10241655 Quote

De buikpijn herken ik inderdaad wel! Vandaag had ik daar wel het meeste last van. Zal er wel bij horen denk ik 🤷🏼‍♀️

Bolletjee
    Bijdrager
    In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10241649 Quote

Hee

gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal,

vandaag is mijn nod, (niks gebeurd) afgelopen zondag ochtend een test van de action gedaan en daar was een heeeel licht streepje op te zien, maarja ik dacht “streepje is streepje” maandag toch maar een clearblue digital gehaald. En yeasss “ ZWANGER 1-2 “ 😍 

Volgens mijn berekening 13 mei uitgerekend en dan is onze dochter 20maandjes jong

Bolletjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Mei 2020 #10241504 Quote

Wat toevallig, Gefeliciteerd! We wouden heel graag de kindjes dicht op elkaar, maar nu het echt zo ver is is het wel spannend! Maar zo leuk! 

Ik voel me heel goed en jij?

Bolletjee
    Bijdrager
    In reactie op: 4 weken zwanger en bloedverlies #10039299 Quote

Hallo dames,

ik heb dinsdagochtend een cb test gedaan en die gaf een heel vaag plusje.. ik moest de donderdag erna ongesteld worden. Die ochtend heb ik een cb digital gedaan en gaf “zwanger 1-2” aan! Dus ging er vanuit dat dat ook zo was.. vandaag ben ik dus 4 weken en 2dagen zwanger maar vanochtend bij het afvegen toch bloedverlies en beetje buikpijn:( hoe kan dit:’( ik vraag me nu echt af of ik nh zwanger ben of niet.. verloskundige gebeld en zei dat ik moest afwachten. Wheeh:(