Kay

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kay
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe truttig is vernoemen? #10270657 Quote

Wij hebben onze dochter ook vernoemd. Maar lekkere vriendinnen zijn dat zeg, als ze er zo over denken zou bij mij de vriendschap snel voorbij zijn. 

Lekker doen wat goed voelt voor jullie en schijt aan de rest.

Kay
    Bijdrager
    In reactie op: Vermoeiend #10269461 Quote

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Maar mijn god wat heftig! Zou je aangifte kunnen doen van bedreiging en je familie ook? Probeer het eens op te nemen als hij weer dreigt. Het gaat natuurlijk opvallen als je straks met een buik rond loopt. Misschien kan je proberen om met zijn ouders te praten? Of zijn die net zo. 

Zorg in elk geval dat je niet alleen komt te zijn met hem. Dat er iemand bij is, familie of vrienden. 

Succes en heel veel sterkte!

Kay
    Bijdrager
    In reactie op: Snelle bevallingen + vriend op uur rijden #10266285 Quote

Je bent nu 37 weken? Ik zou zeggen dat hij vanaf nu al niet meer gaat. Hier was het vanaf 36 wrkeen en 1 biertje en blijf in de buurt. Ik ben zelf binnen 4 uur bevallen, en die gedachten dat je eerst moet wachten tot je partner terug is….. Lijkt mij niet fijn.

En zo’n groot probleem is het toch niet om zijn hobby voor 3 weken op pauze te zetten? 

Succes de laatste weekjes!

Kay
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden verlatingsangst.. herkenbaar? #10265947 Quote

Ik denk dat het de eenkennigheids fase is. Hier ook gehad. Dochter is nu 19 weken en er gelukkig nu doorheen. 

Kay
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden wil liever niet liggen #10263694 Quote

Hier ook een dochter van 4 maanden die niet wil liggen, behalve als ze slaapt. De kinderwagenbak heb ik vervangen voor het zitje. Kan nu eindelijk lekker wandelen met haar. De draagzak vind ze ook fantastisch. Ze zit het liefst heel dr dag rechtop. Dus als ze op schoot zit, zit ze half onderuit, om toch die rug een beetje te ontlasten. En hier ook een flink temperament 😂 ach ja, volg je kindje gewoon dan komt het echt wel goed

Kay
    Bijdrager
    In reactie op: 4 weken zwanger #10260306 Quote

Hoi,

Ik herken het wel,  kan zijn dat je baarmoeder aan het groeien is. Dit kan je heel goed voelen, of het is al bandenpijn dat kan ook.

Succes!

Ja als je ouders dichtbij wonen en kunnen komen als je gaat bevallen. Zou ik die bellen, dat ze in elk geval je dochter kunnen opvangen. Niet dat je alleen bevalt met je dochter ernaast.

Hoi, ik ben ook bevallen snel. In 4.5 uur met weeën storm. Ik snap dat je bang bent, zou ik ook zijn. Zijn er geen buren waar je dochter dan even naar toe kan? Of familie die in de buurt woont. En wat zegt je verloskundige ervan? Snel naar het ziekenhuis, ambulance bellen? Ik zou niet in een weeën storm de bus un stappen, beval je straks in de bus.

Sterkte!