MAJJ

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschaptest #10208332 Quote

Ik zie een licht streepje! Gefeliciteerd! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Laten huilen #10208298 Quote

Hoe oud is je kindje? Mijn zoontje is nu 6 maanden en heeft ook ernstige reflux. Slapen was verschrikkelijk, alleen maar in de doek.

Elk slaapje geprobeerd in bed, even wiegen, kietelen in bed en als het niet lukte in de draagdoek. Zo sliep hij sws en raakte hij niet oververmoeid.

Sinds 3 maand is er verbetering. Af en toe een minder dagje maar 3/4 keer slaapt hij na 5 minuten mopperen of een speentje brengen. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Slaapcyclus?? #10208040 Quote

Die van mij ook regelmatig, zijn periodes en dan slaapt hij weer langer. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwsgierig!! #10208020 Quote

Gefeliciteerd! Het is nog pril dus alles kan nog komen.

Geniet ervan! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Buiten kruipen en hitte #10207986 Quote

Oude sokken over zijn knieën. Doe het ook over zijn broekjes! Scheelt kapotte broeken. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Verdeling taken snachts jij en je partner #10207985 Quote

Ivm het herstel van mijn keizersnede haalde mijn partner ons zoontje op en verschoonde hem. Ik deed de voeding en legde hem weer terug. Later deed ik het alleen omdat hij om half 5 eruit moet. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Klopte je voorgevoel van het geslacht? #10207935 Quote

Ik had vanaf het begin het vermoeden dat ik een zoontje kreeg! Op mijn stiefvader na dacht iedereen een jongen! Mijn stiefvader is op het laatste moment namelijk geswitcht van gedachten, stel het was een meisje dan had hij later n mooi verhaal om te vertellen.

Tijdens de geslachtsecho zeiden ze dat wij een meisje kregen, stomverbaasd maar wel dolgelukkig. De echo daarop bleek het een foutje te zijn en het was duidelijk een jongen haha! De stagiaire had het verkeerd gezien op de eerste. 

Hier bijna 7 maand en afgelopen 2 nachten ging het weer goed. Maar de wallen hangen op mn enkels. Meerdere flesjes, spenen. Het ging vanzelf weer over..