MAJJ

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: 25 weken zwanger en vakantie naar Azië #10207246 Quote

Zie de reactie hierboven. Ik had het niet gedaan.. Maar dat is mijn mening natuurlijk!

Misschien een vakantie in Europa? Je zit sowieso met een medische check met vliegen waar je rekening mee moet houden.

Wij zijn tijdens mijn zwangerschap naar Frankrijk gegaan. Vond het ver zat hihi! Volgend jaar maar weer verder weg. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Ritme #10207153 Quote

Je hoort bij vele baby’s dat het dag en nachtritme nog is omgekeerd. Dus mams, je bent niet de enige die eruit is in de nachten. 

Het draait vanzelf om. Loop overdag een rondje met haar, en laat overdag de gordijnen open. Maak overdag geluid en snachts is het stil. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Jongens namen #10206835 Quote

Luca! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Help, zwanger! #10206699 Quote

Jeetje wat schrikken is dat dan!

Hoe denkt je man erover? Ik zou er gewoon even voor gaan zitten en alles goed op een rijtje zetten. Voordelen, nadelen.

Abortus is een heel gevoelig onderwerp voor veel vrouwen. Ik denk ook dat je zeer wisselende meningen gaat krijgen hieronder. Maar uiteindelijk is het jullie leven en jou lichaam. 

Succes! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Geen zin in seks #10206698 Quote

Je kan inderdaad vaginisme ontwikkelen na een bevalling. Maarja of dat het is.. Ik kan natuurlijk niet oordelen want ik ben geen professional. 

Praat erover met je man en eventueel huisarts. 

Ik had er aan het begin moeite mee omdat ik helemaal in een moeder rol zat. Ik was nonstop bezig met voeden, verschonen en knuffelen en nam er gewoon geen tijd voor. Toen we een avondje samen op de bank lagen te knuffelen, filmpje erop besefte ik me hoe erg ik die intieme momenten miste. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Hydrofiel doeken #10206450 Quote

Ik was ze inderdaad ook zonder wasverzachter en samen met zijn mond doekjes, slabbetjes op 60 graden

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe zwaar is jouw baby? #10206444 Quote

Met 12 weken woog mijn zoontje 6315. Nu is hij 24 weken en bijna 7,5 kilo. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 maanden wakker van scheetjes/kramp #10206371 Quote

Alle voeding moet aan bepaalde eisen voldoen dus de prijs maakt niet erg veel verschil zeggen ze. Het kan wel komen door de overstap, het lichaam moet wennen aan de andere soort flesvoeding en dit kan wel tot 2 weken duren. 

Heb je al eens geprobeerd om therapeutisch te voeden? Ik voed mijn zoontje altijd op mijn bovenbenen op zijn zij. Dit verminderd het spuugen en maakt het boeren makkelijker wanneer ik hem zittend ook mijn schoot zet met mijn hand onder zijn kin om zijn hoofd te ondersteunen.

Kijk de krampjes nog even aan, en anders eventueel toch overwegen om de overstap terug naar nutrilon te maken.