MAJJ

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe starten met een papfles? #10206186 Quote

Ik lees even mee! Ik gebruik de d’r Brown fles met speen 4 en dan laat ik het ventiel eruit maar hij krijgt het er niet doorheen! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Ritme, onzekerheid #10206086 Quote

Misschien heb je gelijk! Hier waren de nachten ook een tijdje een ramp. Meerdere keren gillend wakker en laatst zelfs een anderhalf uur aan ’t spelen afwisselend met huilen. Maar sinds een week gaan de nachten hier weer oké.

Overdag is voor de rest geen probleem en hij is goed te pas en ontwikkeld zich goed. Maarja je gaat er toch mee in je maag zitten. Ik zit regelmatig te brullen op de bank omdat ik het gevoel heb dat ik iets te kort schiet haha! Kan er nu om grinniken maar soms is de onzekerheid van mij echt heftig. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Eenzaam #10206075 Quote

Wat lastig! Een zwangerschap is heel mooi maar helaas hoor je bij velen die er niet van kunnen genieten. Ik hoop oprecht dat er een vrouw reageert met herkenning in je verhaal en waar je misschien toch mee kan kletsen over alles. Want ik herken het zelf niet maar wil je wel even een virtuele knuffel geven.

Door je hormonen komt alles ook nog eens wat harder binnen en als alles zo opstapelt zit de emmer eens vol. Vergeet niet om erover te praten bijvoorbeeld met je moeder! En onthoud dat alles bij een ander altijd mooier lijkt. Jij hebt over een aantal weken het mooiste kindje van de hele wereld in je armen en daar kan geen kind tegenop. Niemand kan die liefde overtreffen.

Geen herkenning maar toch de knuffel. Ik wens je alle geluk met je kindje! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Baby slaapt slecht #10204611 Quote

Ik raad trouwens echt de bibs speen aan! Mijn zoontje wou alleen mijn pink. Erg handig, zodra mijn vriend alleen was met hem kon hij niet slapen aangezien ik mijn pink niet kan achterlaten 😜😜

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Baby slaapt slecht #10204596 Quote

Mijn zoontje sliep ook heel erg slecht aan het begin. Ik heb regelmatig even de hulptroepen ingeschakeld zodat ik een dagje of nachtje kon bijtanken want mijn vriend werkt gigantisch veel. Misschien een idee om te kolven? Zodat jij een nacht niet de voedingen hoeft te doen en dus direct verder kan slapen?

Ik snap dat je vriend gefrustreerd word maar dit hoeft geen reden te zijn dat hij dit niet kan doen natuurlijk! 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: Johannesbroodpitmeel #10204459 Quote

Hier ging het wel goed maar het was flink zoeken naar de juiste hoeveelheid. Op de verpakking stond meerdere schepjes. Maar mijn zoontje kon absoluut niet meer dan 1 schepje hebben. Deed ik er meer in dan had hij harde ontlasting en kreeg hij krampen. 

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: 6 maand & nachtbraken #10203994 Quote

Bedankt voor je berichtje! Dit soort dingen hoor je nou weinig haha. Hoor alleen maar dingen over doorslapen, geen nachtvoedingen, 12 uur achter elkaar in dromenland. En natuurlijk het “uitslapen”

Ik laat hem daarom ook zeker niet huilen, maarja het kon zijn dat het geen fase was maar iets wat ik “fout” doe!

MAJJ
    Bijdrager
    In reactie op: 6 maand & nachtbraken #10203851 Quote

Mamaaatje:

Heb vannacht weer een winterslaapzakje aangetrokken en vuilniszakken extra voor de ruiten gehangen. Het was echt pikdonker! Maar toch is half 5 een perfecte tijd voor hem om de dag te starten.