Thess

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10286752 Quote

Wat fantastisch dat het met IUI gelukt is Tulipaa. Ik ben ook een moeder ‘op leeftijd’. In februari word ik 41. Dochter is 7.5 jaar en zoontje 7.5 maanden. 

Dochter wisselt nu haar boventanden en baby krijgt nu zijn boventanden. Grappig. Mijn dochter is trots op haar broertje. Het heeft wel 5 jaar geduurd voordat ik toe was aan nummer 2. Maar het is het beste besluit ever geweest. En ben dankbaar dat het nog gelukt is. Voel mij als een jonge hinde.

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 maanden ernstig ziek #10282350 Quote

Meis wat naar voor jullie. Lekker van je afschrijven. Helpt een beetje voor even. Blijf jij vooral goed gezond eten en sterk zijn voor je mannetje. Veel liefde en kroelen en inderdaad vocht en vitaminen voor je ventje. Hoop zo dat je over een paar weken een positief verhaal kan posten. Ik leef met je mee. Liefs Thes

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6,5 maand niet meer doorslapen #10279737 Quote

Jaaaaa hier precies hetzelfde! Zat ik vannacht ineens weer met een fles.

6x speen in de nacht en moeilijk inslapen. Hij kijkt nu ook echt waar ik ben als hij gaat slapen. Ik geef een klein flesje van 90/2 als hij zo onrustig is en slaapt dan wel weer. Wat het ook is…..dorst/rust vinden in een flesje/ nabijheid van ons…..het is wat het is. Het is gewoon een faaaaase.

Gaat over!!

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Eerste keer brood eten #10278371 Quote

Tip

Kleine stukjes om en om in de wangzak aanbieden. Dat lokt kauwbeweging uit en omzeilt eerder een kokhalsreflex.

Suuces!

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10276432 Quote

Natuurlijk mag je meeschrijven! Het is een open forum. Gezellig.

Tussen mijn kinderen zit ook 7 jaar. Wil jouw dochter ook steeds rondlopen met de baby’s? Als het aan haar ligt pakt ze hem steeds uit de box en gaat ze hem op de bank knuffelen. Het mag wel..maar ik moet er wel bij zijn.Ze is zo super trots en blij. 

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Buikslapen #10276428 Quote

Mijn zoontje slaapt heerlijk op de buik al vanaf 6 weken. Is nu 6.5 maand.

Ook een aerosleep matras met speciale hoezen met gaatjes. 

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Voeding bij 7 maanden #10276427 Quote

Hier 6.5 maand en een 9.5 kilo schoon aan de haak

7.00 210/7 fles melk

9.00 of 10.30 uur; fruit vers of anders half 6 maanden potje. Soms hele

12.00 boterham stukjes met margarine of pindakaas. Ongeveer 50cc vocht voor het poepen. Water of hele dunne diksap in flesje.

15.00 210/7 melk

18.00 groenten/aardappelen soms vlees …. vaak zat een potje voor 6 mnd. Vindt stukjes aardappel ook lekker . In de wangzak.

19.15 210/7 melk 

Thess
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10274726 Quote

Wat fijn dat het goed gaat met je mannetje Dylan. Wat een nare start. En wat fantastisch dat je je aan kan sluiten bij het forum.

Kan jullie kleintje ook ineens zo’n harde kkerl opzetten? Hij was nooit van het krijsen maar dat is nu wel anders. Voornamelijk als ik uit beeld loop of als je hem in de box legt. Dit is nooit een probleem geweest. Ik had nog wel zo met hem afgesproken dat hij de relaxte baby was. Zijn zus was heel gevoelig met heftige driftbuien. 

Ja het gaat wel weer over…..het is natuurlijk een faaaaaaaaase…..maar wel even wennen hoor dat gekrijs. De kat vliegt er ook 6 meter van in de lucht. Wat overigens wel weer grappig is.

Deze week is hij eindelijk gaan rollen van b rug naar buik. Mss is hij er een beetje van van slag. Ik ben wel blij dat hij nog even lekker op zijn plekje blijft. De kat uit de kerstboom vissen is wel even genoeg.

Sterkte voor alle snotneusjes en zieke kindjes. Wat dat betreft mag het wel weer lente worden.