Gebruiker10104911

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Dagschema 3 maanden oud #10163629 Quote

Ik denk dat dit heel normaal is. Onze zoon slaapt overdag wat minder, maar hij is nooit echt een slaapkop geweest. Hij slaapt overdag gemiddeld 3 slaapjes van drie kwartier en 1 slaapje van 1,5, soms 2 uur. Meestal gaat hij rond 19 uur ’s avonds wel knock out, om nog even 10 minuten wakker te worden voor z’n laatste voeding (we maken ‘m wakker) en slaapt dan tot ongeveer 7 uur ’s ochteds. 

In reactie op: Wat denken jullie bij deze symptomen? #10163202 Quote

Ik denk ook reflux. Onze zoon heeft verborgen reflux en wij gebruiken Nexium. Hij spuugt nu wel meer, maar heeft er geen last meer van.

Toen we startten met Nexium merkten we, toen het medicijn werkte, dag en nacht verschil. Van een baby (toen nog 6 weken) die overdag niet sliep, naar een baby die bijna al z’n slaapjes overdag en ’s nachts goed doet. 

In reactie op: Baby 10,5 week drinkt onrustig #10163195 Quote

Hi, 

Balen dat je zoon onrustig drinkt! Het huilen herken ik niet van onze zoon (13 weken), maar het onrustige drinken, boeren en mondjes teruggeven wel. Wij gebruikten eerst ook een M-speen, omdat hij zijn flessen erg traag drinkt en daardoor ook onrustiger wordt. Sinds ik weer terug ben gegaan naar een S-speen, drinkt hij veel rustiger en krijgt nu zijn meeste flessen binnen een half uur op. Ik moet er wel bij zeggen dat onze zoon KMA en verborgen reflux heeft.