Knuffeltjeeee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295250 Quote

zwindo bewust niet. Lijkt me een te groot gedoe en ik denk dat ik met mijn slijmtheorie toch al wel een eind kom. Maar iedere dag testen met zon staafje, dan leg je er wel erg veel druk op. Zover ik weet heb ik medisch niets. Ik snap wel dat het voor veel dames hier echt wel nodig is.

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295048 Quote

Alle hoop op vanavond deze maand. 

Vanmiddag ineens enorm veel helder slijm en een pittig absance (Epilepsie). Eisprong? We hebben er iniedergeval een hele fijne avond van gemaakt. Daarna weer een paar minuten een kussen onder. En wie weet… 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10294767 Quote

Pfft dames wat zitten we met zijn allen weer in he

t wachtbankje…

https://images.app.goo.gl/aaEdesuUeXmVegui7

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10294479 Quote

jaukje,  dat is ook zeker waar,maar er spelen vaak veel meer zaken mee. Of dat veel dames niet vanzelf zwanger kunnen worden en dus in een medisch traject zitten. Of dat je je lichaam juist zo goed kent dst je er niet om heen kunt dat je precies weet en voelt wat je cyclus is. Het blijft gewoon heel lastig om het hele zwanger worden gebeuren los te laten zodat het juist daarom lukt.

Nou, hier een maand die we maar overslaan. Geen idee wat mijn lichaam allemaal aan het doen was maar ik heb er niets aan kunnen ontdekken. Ik was wel gestopt met de teunisbloemoliecapsules. Ook niet echt fit deze maand. Weer een buikvirusje een beetje. Misschien volgende maand een betere maand…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10293439 Quote

chacha gewoon dubbel. Opzich wil ik komende maanden nergens op hopen maar als dan weer nod voor de deur staat doe je dat automatisch toch. Nouja we wachten het nu ook maar weer af…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10293381 Quote

En het balletje is weer gaan rollen. Weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Verwacht er weinig van omdat mijn vorige nod later was en toch wel anders als anders en ik deze maand geen eisprong heb bemerkt. Als een woensdag de nieuwe zondag is zou het kunnen dat ik afgelopen maandag mijn eisprong had en daarom meer slijm. Het was echter geen superhelder slijm. Giswerk deze maand. Misschien is dat deze maand juist een voordeel. We hebben iniedergeval deze valentijnsdag heel goed afgesloten…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10289281 Quote

Ik heb net mijn eerste echo achter de rug. Alles zag er goed uit en hartje klopte heel goed! Ben zo opgelucht ! Ik ben 4 dagen vooruit gezet , 7+4 nu. 25 feb de termijnecho.

voel me bijna schuldig tegenover alle lieve meiden hier ! Hoop zo dat jullie ook snel mogen genieten!

Gefeliciteerd! Jullie hebben het ook niet cadeau gekregen dus zeker niet schuldig voelen 😘

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10289280 Quote

Ik heb net mijn eerste echo achter de rug. Alles zag er goed uit en hartje klopte heel goed! Ben zo opgelucht ! Ik ben 4 dagen vooruit gezet , 7+4 nu. 25 feb de termijnecho.

voel me bijna schuldig tegenover alle lieve meiden hier ! Hoop zo dat jullie ook snel mogen genieten!

Gefeliciteerd! Jullie hebben het ook niet cadeau gekregen dus zeker niet schuldig voelen 😘