Knuffeltjeeee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10303530 Quote

Knuffeltje niet geschoten is altijd mis, ik zou het ziekenhuis gewoon bellen en vragen hoe en wat. Een fertiliteitspoli draait op dit moment in zekere zin wel door denk ik…

Ik zou niet eens weten welke poli ik dan moet hebben…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10303313 Quote

Ja, dat wel, dat kan ik terugzien in zorgdomein.

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapstest #10303312 Quote

Teleurstellingen zijn altijd kut. Anders wacht je tot zaterdag? En anders zit er niets anders op als te testen. Ik duim voor je!

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10303129 Quote

Ik ben vorige week woensdag voor een doorverwijzing bij de huisarts geweest. Ziekenhuis zou binnen 5 dagen bellen. Denk door de crisis dat ze daarom nog niet gebeld hebben. Moet ik nu zelf weer de huisarts bellen? Ben bang dat die mensen het al druk genoeg hebben deze dagen…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10302642 Quote

wilkindje potverdorie wat is de wereld toch enorm oneerlijk! Wat een klotezooi meis! Dikke knuffel vanaf hier. 😘 Hoop dat je goede steun van je partner hebt! 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10301747 Quote

Ja, en gelukkig net thuis, want mijn epilepsie vierde ook meteen een feestje mee.

Nouja, diep zuchten, en over 2 weken weer proberen. Toch weer teunisbloemoliecapsules gekocht, kijken of dat werkt. Vriendlief gaf gister toe ook zo gehoopt te hebben dat het wèl raak was. Dat zou zo mooi zijn geweest…  Nee, zijn eerste ex daar probeerde hij geen kind mee te krijgen. En wie weet heeft hij wel nooit opgelet en slikte die wel keurig de pil, alleen zo dat het niet opviel.

Zou vandaag er maar een borreltje op drinken, wordt wel een kleintje, want door mijn epilepsie zo actief valt het dubbel. Wel mezelf verwend: Nozem olie. Ook weer niet heel straf spul. Vriendlief gaat koken. Dat is mooi, ik mooi zitten…

Aan de ene kant ben ik opgelucht dat we nu tenminste weer een ronde verder kunnen proberen straks, aan de andere kant heel verdrietig. En vriendlief wil wel kinderen, en hoe leg ik dat uit. Maken we het gezellig in de slaapkamer, ìs het gezellig. Alleen het is niet iets spontaans wat vriendlief zelf zou voorstellen. De drive tot, dat heeft hij gewoon bijna niet. Niet dat het erg is als ik wel zin heb, dan geniet hij ook gewoon, alleen de aanloop naar. Dat schijnt hij altijd met al zijn exen (niet dat het er nou zoveel waren) gehad te hebben. Maarja, maakt het wel extra moeilijk, ook omdat we nu zolang zonder resultaat proberen… Vriendlief is gewoon als de dood dat hij na zijn operatie op zijn 6e onvruchtbaar is. Ik heb gezegd het liever nu zeker te willen weten, want nu wordt het proberen ook al lastiger, al minder spontaan. Je probeert er niet aan te denken, maar dat gaat toch heel moeilijk na zo  een tijd…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10301585 Quote

Ik weet het nu 99,9 procent zeker…

Had ik gisteren al wat buikpijn, nu lijkt mijn slijm ook wel wat bruiner. Dus na 2 lange, onzekere weken toch gewoon ongesteld.

En ook al blijven we gewoon proberen, ook wij gaan dan de medische molen in…

Iedere maand

Is weer een rouwproces

Eerst een lach

Dan een traan

Voor iets

Wat nog niet eens heeft bestaan

😪😔😔😔

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10301444 Quote

Zo wat weer een reacties, heb ze wel allemaal gelezen.

Hoop dat het nog goedkomt chacha maar dat is nou niet bepaald de meest handige reactie. Ik zou daar denk ik zelf heel boos om worden dus knap dat je even hebt in en weer uitgeademt. Hopelijk ziet ze haar domheid in en gaat het niet tussen jullie instaan.

Onder het mom, stapje voor stapje, naast een buikvirusje nergens last van. Weer een dag om! Waakvlammetje staat nu toch iets hoger maar we wachten weer af dit weekend…