Knuffeltjeeee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Nod februari #10180404 Quote

Wauw Jobre. Je geeft me hoop. Mijn laatste was 28 januari en gebeurd hier ook niets. Ook steeds negatief.

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10180403 Quote

@nietveelsoeps, nu je het zegt. Geeft wel hoop! Ben vrij slecht in tellen op hoeveel dagen ik nu zelf zit. Maar zolang er nog steeds niets gebeurd… 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10180334 Quote

Mijn laatste begindag staat nog steeds op 28 januari… Begin nu wel stiekem te hopen… Heb wel wat kleine dingetjes waar ik last van heb maar verder blijft het zeer rustig… Mocht er 1 april nog niets zijn gebeurd wil ik nogmaals testen maar dan met clearblue. Mijn nieuwe nod zou dan staan op 3 april gok ik? Ben misselijk als ik vet gegeten heb zoals pizza.

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: 8 dagen overtijd, negatieve testen #10180126 Quote

Ook ik blijf hopen… Moet savonds als ik rustig zit 500x naar de wc…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: 8 dagen overtijd, negatieve testen #10179918 Quote

Mijn laatste dag van ongesteld worden was 28-1. Vorige week vrijdag voor het laatst getest en die Kruidvattest gaf negatief aan… Maar ook nog niet ongesteld.

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10179691 Quote

Home > Forums > Zwanger worden > NOD Maart 2019 NOD Maart 2019  Sorteer reacties van nieuw naar oud ←1…43444546→ PatriesN 13/03/2019 om 21:22QUOTE Hallo meiden, Kan ik me nog aansluiten in deze lijst? NOD 1 mrt: Bbtje- – 24 jaar, 1e kindje – ronde 6 ongesteld NOD 1 mrt: Wolffje – 42 jaar, 2de kindje – ronde 2- zwanger NOD 1 mrt: Livv – 28 jaar, 1e kindje- Ronde 1 NOD 2 mrt: Lisza – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2 NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4 – Zwanger! NOD 2 mrt: Melllie – 31 jaar – eerste kindje – ronde 1 Nod 3 maart: Knuffeltje  – 25 – 1e kindje – ronde 3? – Nod spoorloos, slaat maand over? Testen negatief… Blijft wachten. NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 NOD 3 mrt: Loethe – 30 jaar – 1e kindje – ronde 7 NOD 5 mrt: LauravdWH – 29 jaar – 1e kindje – ronde 5 NOD 5 mrt: Lizzieh – 22 jaar – 2e zwangerschap,1e kindje – ronde 1 NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje  

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Negatieve test, maar niet ongesteld… #10179626 Quote

Ook nog steeds niets. Moet wel lachen om de mensen die net een paar dagen overtijd zijn… Voor mezelf zet ik nu in op 4 april, nieuwe nod. Mijn buik is onwijs onrustig, of ik iedere dag gekruid eet. Af en toe maagzuur. Vanmiddag gerommel epilepsie dus dan verwacht ik deze of volgende week alsnog ongesteld te worden… Ik plas lijkt wel ook meer, maar alleen als ik rustig thuis zit dus dat zit denk ik het meest tussen mijn oren.

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    In reactie op: Negatieve test, maar niet ongesteld… #10179624 Quote

Ook nog stee