Daantjuh

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Verschrikkelijk onzeker na miskraam. #10248180 Quote

Wauw naan als ik jou verhaal lees is het net of ik het zelf geschreven heb… alleen komt er bij mij nog een staartje

ik had mijn miskraam vorig jaar feb/maart ik dacht na een tijdje ook zwanger worden lukt niet meer… tot ik april dit jaar in eens dacht huh volgens mij moest ik ergens ongesteld worden… ja 3 dagen overtijd test gedaan… zwanger! Helaas week na de positieve test bloedingen (weer miskraam)

ik heb die miskraam beetje weg duwt en gezegd mijn lijf zegt Daan ik hoe het nog..

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10247544 Quote

Suuske, ja afwachten is ook een optie die gegeven kan worden… mocht het dan nog niet zelf opgang gekomen zijn zal je de keuze pillen of curretage krijgen… 

happyflower! Was een rot situatie he!! Pffff sterkte💋

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10247099 Quote

Aaaah neeeee Suuske😢 wat een kl*te nieuws😢😢😢😢 heel veel sterkte voor jou en je man💋

wij hebben morgen een afspraak voor consult gynaecoloog… over hoe nu verder… al is me dit traject helaas al helemaal bekend😤 

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10246397 Quote

Aprilbaby: ik kon niet zo goed reageren ik was echt helemaal van de kaart… ze gaan me donderdag even bellen over wat we willen naar de gynaecoloog of nog even afwachten…

ik had volgens berekening 9w1d moeten zijn maar de eerste echo was de baby al kleiner dan verwacht 6w4d i.p.v. 7w3d baby was 0.46cm met kloppend hartje, 5 dagen later was ie gegroeid tot 0.58cm met kloppend hartje.. nu een week later nog steeds 0.58cm en geen hartje meer😢

ik wil het nog niet geloven… ondanks mijn lijf het misschien al wel aan het geloven is… heb sinds vanmiddag kleine steekjes… 

afwachten nog eventjes en vooral heel hard huilen

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10246289 Quote

Dank je wel💋

anky, nee helemaal geen voortekenen… vanmorgen zelfs nog misselijk opgestaan… en borsten die lijken te ontploffen… we zagen dit nieuws echt niet aankomen echt een hele harde klap😢

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10246209 Quote

Hallo lieve allemaal,

wij zijn vandaag vrolijk naar de VK gegaan voor een extra echo.

helaas kwamen we er veeel minder vrolijk vandaan… de echo liet zien dat de baby na de echo van vorige week gestopt is met groeien en ook het hartje niet meer klopt… 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en een hoop mooie april baby’s toe💋

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10245224 Quote

Joyjoy ik herken jou gevoel bij ieder krampje… ik heb precies hetzelfde ik mag wegens mijn eerdere miskramen vaker langskomen om mijn ongerustheid onder controle te houden (eerder onder controle te krijgen🙈)

maar blijft op eens of andere manier heeeeeel erg spannend

Daantjuh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10245176 Quote

Dat groeien van de buik is hier ook al niet meer te verbergen🤭 wilde gister een jurkje aan en toen zei vriendlief nou schatje doe dat maar niet🙈 lijk wel 3-4 maanden zwanger en het is volgens de laatste echo pas een krappe 7 weken🙈 me broeken knellen en me borsten knappen uit me bh’s 😅 hoe doen jullie het met verbergen… heb nu 2 zwangerschaps broeken gehaald 1 zit echt top de andere vind ik toch bet wat minder mooi zitten🤔 vind de zwangerschaps mode toch wel een dingetje… vind het allemaal maar suffig😱🤭