Gebruiker10096698

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Vaginaal bloed verlies na ontlasting #10173701 Quote

Hallo,

Ik heb al zo veel ellende gehad met miskramen gelukkig was ik nog nooit heel ver zwanger. 

Nu vermoed ik 3 weken te zijn. En wacht ik met testen tot dat ik ongesteld moet worden zondag. Alleen nu ging ik gister naar de toilet en toen had ik bloed leek idd heel erg op een adertje die sprong.  Maar dat wist ik eerst niet. Helder rood bloed druppels nog een beetje na.

Geen stolsels of andere dingen erbij.geen buikkrampen gehad.

Het lijkt totaal niet op een menstruatie. Het bleod nog wel een beetje bruin na. 

Omdat ik nog geen test heb gedaan ben ik heel onzeker. Hierover ook omdat ik ik al heel veel problemen in verleden heb gehad met de pil en zwangerschapsverschijnselen. Nu die troep uit me lichaam is en er weer verschijnselen zijn.

Vind ik het moeilijk wat er gister is gebeurd.

Kan het dus zo zijn dat het adertje nog na bloed. Het is nu oud achtig bloed.

Nog een vraagje ruikt je urine sterker als je zwanger bent?

Wie heeft raad??

In reactie op: vaginaal bloedverlies na ontlasting #10173469 Quote

Zo blij om dit te lezen.

Vermoedelijk 3 weken nu. Zondag  met ik ongesteld worden. Maar vanochtend zat er bloed bij mijn ontlasting. Het druppelen nog een beetje na maar nu al meer dan 5 uur geen bloed meer en  geen krampen gehad. Er is nog posietieve hoop.

Bedankt minty

Ja ik heb maandag al een ego vaan mijn hele buik. Dus ben benieuwd.

Ben er nu al weer een beetje van bij gekomen maar het was echt vreselijk. 

Ik heb een telefonische afspraak gehad en toen een bloedtest gehad 

0.1 hcg 

Ik moest vandaag huisarts wat een klootzak zeg. Sory voor mijn taal gebruik.  Ik kwam binnen samen met mijn partner.

Nou waar kan ik jullie mee helpen

Ben ik zwanger ja of nee

Neeeee jij bent niet zwanger je hebt 0m1 en je had 0.5 moeten hebben

Het zullen je darmen wel zijn wat je dikker maakt.  Dus ik zeg waarom is mijn baarmoeder dan zo hard en dik

Nou gaan maar liggen ik voel drukt die kei hard echt pijn.  En drukt die iets hoger   en dit zijn je darmen.

Maar ik heb stromen aan de onderkant daar heeft die niet eens naar gekeken. Vervolgens zeg’t mijn partner maar waaroma heeft ze dan aderen en dingen ov3r haar borsten lopen?

Hoort dat dan ook bij darm klachten?

Nee dat niet.

Maar hier formulier gaan jullie dan maar een echo doen.

Dus ik ga voor maandag een afspraak maken bij de verloskundigen.

Maar ik ben zo boos over hoe ik behandelt ben 

En dat die niet eens de tijd nam om goed naar mijn buik te kijken. En als je op je rug ligt dan zakt het dus iets naar beneden. 

Maar ja dus ik weet weer helemaal niks.

Ben van slag 

Ik heb een telefonische afspraak gehad en toen een bloedtest gehad 

0.1 hcg 

Ik moest vandaag huisarts wat een klootzak zeg. Sory voor mijn taal gebruik.  Ik kwam binnen samen met mijn partner.

Nou waar kan ik jullie mee helpen

Ben ik zwanger ja of nee

Neeeee jij bent niet zwanger je hebt 0m1 en je had 0.5 moeten hebben

Het zullen je darmen wel zijn wat je dikker maakt.  Dus ik zeg waarom is mijn baarmoeder dan zo hard en dik

Nou gaan maar liggen ik voel drukt die kei hard echt pijn.  En drukt die iets hoger   en dit zijn je darmen.

Maar ik heb stromen aan de onderkant daar heeft die niet eens naar gekeken. Vervolgens zeg’t mijn partner maar waaroma heeft ze dan aderen en dingen ov3r haar borsten lopen?

Hoort dat dan ook bij darm klachten?

Nee dat niet.

Maar hier formulier gaan jullie dan maar een echo doen.

Dus ik ga voor maandag een afspraak maken bij de verloskundigen.

Maar ik ben zo boos over hoe ik behandelt ben 

En dat die niet eens de tijd nam om goed naar mijn buik te kijken. En als je op je rug ligt dan zakt het dus iets naar beneden. 

Maar ja dus ik weet weer helemaal niks.

Ben van slag 

Ik heb mijn huisarts gebeld 

Krijg een telefonische afspraak,

Vandaag ik heb gezegd dat ik een bloedtest wil. Toen ik vroeg of ik langs moch komen toen zei ze nee dat hoeft niet perse.

Pfff telefonisch gesprek dan maar afwachten 

Feyre 

Ja dat zou ik ook kunnen doen.

Maar moet je dasr geen verwijzing van hebben ? 

Want ik heb geen positieve test gehad?

Myrte ik houd jullie op de hoogte 

Hallo Myrte het doer mij zo goed om even iemand daar over te kunnen spreken. Ik word er helemaal gek van  Ik heb als een vaster relatie en er zijn zelfs trouw plannen. Super blij  Zit nog wel halverwegen mijn laatste jaar. Alleen  ben ik een doorzetter en gaat het zeker goed komen.   Alleen vind ik de stap er naar toe heel moelijk. Ik leg dan mijn hand op mijn buik en dan voel ik een klein heuveltje en word ik helamaal verliefd    Alleen  is het zo akkelig als ik negatief test. Ik moest ook heel erg huilen . Ik had echt zo waar komen die tranen toch vandaan. Maar ja dan toch maar naar de huisarts ookal vind ik dat  heel moeilijk.   Echt super bedankt voor je reactie ik ga nu veel moet verzamelen.