Gebruiker10066199

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10249640 Quote

@mevrouwtje: ik denk dat ik het mijn moeder wel wil vertellen, maar ze kan soms haar mond voorbij praten. Ik wil niet dat de hele familie het weet. Nu nog niet in elk geval.

Daar komt bij dat ik bijna 42 ben, wat de kans kleiner maakt dat het volgende keer wel goed zou gaan…

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10249517 Quote

Dank jullie, ik ben best van slag eigenlijk… ergens blij dat we het nog niet aan iemand hadden verteld. Maar kan t nu ook niet delen😢

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10249486 Quote

Fijn dat er een aantal dames een goede echo hebben gehad!

Wij hebben geen goed nieuws gekregen. De vruchtzak is formaat van 6,4 wk, vruchtje 5,4 wk, geen kloppend hartje nog.

Het klopt niet met de datum, zou nu (ruim)8 weken moeten zijn. Komende week kijken of het wordt afgestoten of dat het hartje is gaan kloppen. Maar dat is een kleine kans, niet zo reëel ook. 

Het was een complete verrassing, heb geen bloedverlies gehad ofzo.

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10248687 Quote

Wij hebben ook komende donderdag de echo, om 17 uur pas. Spannend vind ik, gelukkig moet ik die dag werken, waardoor weinig tijd om te tobben over blijft.

Ik ga ervan uit dat ik dan 8 weken ben. Voel me net zo moe en gammel als bij de andere zwangerschappen. 

@Marijke: spannend hè, helemaal als je hebt meegemaakt dat er iets met je kind is. Hopelijk gaat het goed! Die krampen en steken heb ik ook. Kan me niet herinneren dat ik dat bij de andere had.

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10247045 Quote

Gefeliciteerd, alle nieuwe ‘gezichten’!

Ik ben volgens eigen berekening nu 7 weken, maar waarschijnlijk iets verder. Over een week een vroege echo, ben erg benieuwd. We hebben het nog niet verteld, ik wil het na de echo wel aan onze ouders gaan vertellen.

Vorige week zei ik nog optimistisch tegen manlief dat ik me, afgezien van de moeheid, prima voelde. Die nacht ben ik aan het spugen geweest, buikgriep, had mijn dochtertje van bij een jaar ook. Helaas is na die tijd het lamlendige, misselijke gevoel niet meer helemaal weggegaan. Soms beter, soms erger, maar zo’n blèhh gevoel zit er.

Bij de andere twee kinderen was het net zo, dat ik dacht, ik kan gewoon lekker eten. En dan vanaf de 6e week ‘Blèhhh’

Ook kan ik ontzettend snel geïrriteerd raken. Boos worden op een heftige manier. Op de buren, die enorm luidruchtig zijn. Op m’n oudste die nogal slecht luistert… Ik ben wat ongeremder dan normaal🙊

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10246219 Quote

@GFvdH

Wat jammer zeg! Sterkte! 

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10244040 Quote

Wat grappig, mijn dochter wordt eind deze maand een jaar. Ik hoop dat het goed blijft gaan, lijkt me zo leuk als ze maar weinig schelen.

Die moeheid herken ik wel, ik neem me telkens voor om op vrije dagen even een dutje te doen s middags. Maar vaak is er zoveel te doen…

In reactie op: Verwacht mei 2020❤️ #10243317 Quote

Hoi allemaal,

Wat leuk om hier verhalen te lezen! Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed en mag dit zo blijven!

Vorige week zo. hebben we de test gedaan, direct overduidelijk 2 streepjes. Ik was toen 3-4 dagen over tijd, dus ik denk dat ik rond 6 mei uitgerekend ben. Het is mijn derde kindje, een zoon van 10 en een dochter van bijna een jaar.

Ik ben van plan volgende week de verloskundige te bellen, als ik ruim 6 weken ben. Anders duurt het nog zo lang voor ik kan komen denk ik. Het voelt ook erg fijn om het nu, samen met m’n man, als iets van ons samen te hebben. 

Veel klachten heb ik nog niet, behalve dat ik érg moe ben. Maar dat begon bij de andere kids ook pas met 6 weken…