Charisss

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend begin november #10173991 Quote

Hallo allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik sluit mij graag aan bij deze groep.

Afgelopen maandag een positieve test in handen (ronde 5). Wat een fantastisch, maar onwerkelijk gevoel!

18 maart hebben wij de eerste afspraak bij de verloskundige, ben heel benieuwd:). Hopelijk is alles goed en kunnen we het dan na nog een paar weekjes vertellen aan iedereen.

Ook ik heb over de gehele dag soms wat menstruatieachtige pijn, maar het komt en gaat, dus volgens mij is dit normaal…

Hopelijk kunnen we hier het een en ander met elkaar bespreken:).

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10169384 Quote

Hi allemaal,

Ik weet niet of ik mee mag doen, maar plaats toch heel even een berichtje…

25-2 is mijn NOD en we zitten in ronde 5. Ik verwacht niet dat het raak is, want deze maand had ik voornamelijk echt geen zin…

Ook ik ben er veel te veel mee bezig, vooral rond de eisprong en NOD. Dan begint het bij mij te kriebelen.

En dat van allemaal zwangere vrouwen zien, herken ik wel. Het lijkt soms alsof iedereen mega vruchtbaar is, behalve ik.

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: Nod februari #10163221 Quote

Hallo allemaal,

Mag ik hier mee praten? In januari is het helaas niet gelukt, dus hopen dat februari iets moois brengt:).

Groetjes!

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2019 #10158645 Quote

Balen voor de meiden die door gaan naar volgende maand… Is toch altijd weer een teleurstelling, vind ik.

Ik heb echt continu een heel raar gevoel ter hoogte van mn baarmoeder, maar heel anders dan wanneer ik ongesteld moet worden… Kan het niet echt omschrijven. Gisteren waren het meer hele kleine steekjes, maar nu is het een ander gevoel. Vandaag ook heel erg last van mn rug tijdens het shoppen.

LisaMartine gefeliciteerd! Super zeg!

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2019 #10158370 Quote

SFxx spannend dat je zondag gaat testen, maar dat kan ook nog alle kanten op… Ben benieuwd:).

Ik hou je op de hoogte van mijn ‘toestand’, hihi…

En inderdaad, het is fijn om ff je hart te luchten. Die mannen zeggen vaak allemaal hetzelfde; maak je niet zo druk, het komt vanzelf…

We gaan duimen!

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2019 #10158306 Quote

SFxx het is alsof ik mn eigen verhaal lees…

Op hetzelfde tijdstip mn eisprong gehad en 30/31 januari mn NOD.

Momenteel ook de steekjes en ineens meer afscheiding. Plus al vijf nachten hele rare dromen… Ik maak mijzelf ook helemaal gek!

Het liefst zou ik willen testen, maar dat heeft totaal nog geen zin…

Hou je mij op de hoogte?

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: Laatse week cyclus Januari! NOD wel of niet? #10158302 Quote

Hallo meiden,

Ik heb mn NOD 30 januari. Momenteel heb ik af en toe hele kleine/lichte steekjes ter hoogte van mn lies. Ook redelijk wat afscheiding en dat is iets wat mij nu vooral erg opvalt. Verder zware borsten, maar daar heb ik verder geen last van. Wel heb ik de afgelopen vijf nachten hele rare dromen gehad, die ik me ook nog heel goed kan herinneren en dat heb ik normaal niet…

Komt dit iemand bekend voor? En dan bedoel ik eigenlijk: bleek dit bij iemand uiteindelijk een zwangerschap te zijn?

Charisss
    Bijdrager
    In reactie op: Meekijken streepje (?) #10156279 Quote

Hier ook een streepje geconstateerd… Dat wordt spannend!