Man van M

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Uitslag nipt test #10254056 Quote

Met nevenbedingen overigens! Wij twijfelde er ook enorm over, maar nu wel blij dat we het gedaan hadden.

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Uitslag nipt test #10254055 Quote

Wij hadden afgelopen maandag bloed laten prikken en gisteravond (donderdag) de uitslag al. Gelukkig positief. 
    Bij ons kwam het uit Maastricht.. dus dat hoeft niet veel te zeggen denk ik. 

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Clomid #10245600 Quote

Wij zijn op dit moment ook zwanger met hulp van chlomid. Mijn vrouw heeft geen PCOS, maar een langere cyclus (dus minder kansen per jaar). Twee jaar bezig geweest om zwanger te worden en met chlomid lukte het beide keren in ronde 1. Helaas was de eerste zwangerschap buitenbaarmoederlijk. 

Heel veel succes en geluk gewenst 🙂

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Bbz of gewoon zwanger? #10245541 Quote

Mijn vrouw heeft een bbz gehad en had ook last van steken. Dit straalde bij haar door naar haar bovenbeen. Ook had ze last van bloedverlies. We hebben nooit geweten hoe lang ze precies was, maar in ieder geval minder ver dan jij nu. Ze had die keer ook zwangerschapssymptomen, maar dat heeft meer met je hormonen te maken. Daarvoor maakt het niet uit waar het zit.

De reden dat wij uiteindelijk naar het ziekenhuis (eerst huisartsenpost) waren gegaan, was omdat ze lag te kreperen van de pijn. Dat was voor mij in ieder geval het teken om te gaan bellen.

Wij hadden in ieder geval veel pech, en alhoewel een bbz voor komt is de kans hierop klein. Hou het goed in de gaten en als je het niet vertrouwd dan kun je beter een keer te vaak naar de verloskundige of ziekenhuis gaan, met natuurlijk goed nieuws dat alles gewoon in orde is. Een bbz kan gevaarlijk zijn, dus zeker niet te lang uitstellen.

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10245275 Quote

Oh, mooie grote emoticons. Weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen… :O

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10245274 Quote

Dankjewel! En ja, ben zover ik weet nog geen man tegen gekomen hier. Ik voel de krampjes zelf niet, maar als mijn vrouw het tegen mij zegt dan heb ik het bange gevoel wel 

Ik vind het juist wel fijn om op het forum te praten, omdat ik dan juist het gevoel heb dat het echt is. Ik geloof het namelijk nog steeds niet dat ik papa ga worden 

Wij hebben hier geen ervaring mee, maar ik hoop met je mee dat het allemaal goed gaat komen. Heel veel sterkte gewenst!

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Het probleem van het "te vroeg" aankondigen #10245271 Quote

Aan de reacties te lezen is het dus inderdaad minder erg om het vroeger te vertellen dan de heilige 12 weken. Ik heb het inmiddels al tegen bijna al mijn vrienden verteld. Dankjulliewel voor de reacties 🙂