Man van M

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10245094 Quote

Wij zijn ook uitgerekend eind april! 

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hartje bij 6 weken? #10245083 Quote

@Mollyyy: Ik ken het gevoel helemaal. Wij begonnen ook heel erg te twijfelen, terwijl we vooraf nog zo goed wisten dat de klans klein was dat er meer dan het vruchtje te zien was. Ik hoop met je mee dat je volgende week net als ons ook een mooi knipperlichtje ziet! Laat vooral weten hoe het is gegaan! 🙂

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hartje bij 6 weken? #10244087 Quote

Even een terugkoppeling voor als iemand op dit bericht komt via bijvoorbeeld Google en wil weten of het bij ons goed is afgelopen. Het antwoord is: Ja!

Zojuist hebben wij een echo gehad en we zagen een mooi knipperlichtje. Waarschijnlijk zijn wij minder ver dan de 8 weken. Dus op dit moment gaat alles goed! Volgende echo staat gepland bij de verloskundige op 30 september. 

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hartje bij 6 weken? #10241283 Quote

Hoi ElsieJay,

Klopt, wij waren juist heel erg blij dat het dit keer op de juiste plek was. Ik had het zo niet opgevat van de verloskundige, dus volgens mij bedoelde ze het niet zoals ik het zei, maar in de positieve zin van, “ja het kan kloppen dat we niks zien”. En inderdaad, een bbz kan levensgevaarlijk zijn. 

Verder zijn wij inmiddels al wat rustiger 🙂 dus nog even en we weten meer. Tot dan gaat alles gewoon goed!

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hartje bij 6 weken? #10240918 Quote

Dankjulliewel voor de reacties en tips!

Ziekenhuis was niet te bereiken 😬 dus de verloskundige maar gebeld. Erg vriendelijk te woord gestaan. Zij zei me dat zij nooit vroege echo’s doen om situaties als de onze te voorkomen., en dat het dus heel goed kon dat er nog niets te zien is. We gaan nog een lange week wachten, maar hopelijk dan met goed nieuws 😁

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Help ik ben zo onzeker bruin bloedverlies! #10191361 Quote

Hou het zelf goed in de gaten! Mijn vrouw had dat ook en bij haar was dit een bbz. Zoals velen hier al aangeven hoeft dit ook niets te betekenen.

Haar klachten was plaatselijk / constante pijn in haar onderbuik (rechts). Bruin bloed verlies (soms korrelig) en ook pijn in haar rechter bovenbeen. Haar klachten namen zelfs af voordat het ontdekt werd.

Ik hoop dat het bij jou allemaal goed gaat en hopelijk is de onzekerheid snel weg!

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Dag 9 bruine afscheiding #10191260 Quote

Ik ben geen expert (niet eens ervaringsexpert omdat ik een man ben), maar heb je toevallig al een zwangerschapstest gedaan? Bruine afscheiding heeft mijn vrouw ook gehad tijdens haar zwangerschap.

In haar geval liep dit niet goed af (bbz), maar gynaecoloog zei daarover dat het ook door innestelling kon gebeuren. Ik hoorde ook verhalen van mensen die ‘ongesteld’ (lees: bloeden) werden terwijl ze zwanger waren. 

Man van M
    Bijdrager
    In reactie op: Vijf en halve week met buikpijn en bloedverlies #10190732 Quote

Erg naar! Sterkte met het herstel. Ik ben 27 februari geopereerd aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Mijn linker eileider is weggehaald samen met het kleintje. Het bizarre bij mij was dat het kleintje ook een kloppend hartje had in de eileider..

Jij ook sterkte met het herstel en verlies. Hopelijk gaat het inmiddels al beter met je. 

Het is bizar hoe je binnen een week van geluk omdat je een positieve zwangersschapstest in handen hebt naar verdriet en een operatie kunt gaan.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de steun betuigingen. Doet mij veel hoe meelevend iedereen hier is 🙂