Gebruiker10103991

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Angst als ze slaapt #10214770 Quote

Mijn dochter is net zo oud als de jouwe (wordt in oktober 2 jaar). Ik herken me hier niet in. Toen ze heel klein was en s nachts zelf op dr buik draaide vond ik het wel eens eng, maar nu echt niet meer. Ze is al zo groot. De kans dat ze s nachts in hun slaap overlijden is echt heeeeeeeeel klein.

Tuurlijk ga ik s avonds als ik zelf ga slapen even bij haar kijken, maar dat is meer om haar lekker toe te dekken en een kusje te geven. Niet om te checken of ze nog ademt.

Moeilijk dat je er zoveel last van hebt! Ik zou hier met je psychiater over praten ja, want het is denk ik redelijk normaal dat je deze angst hebt als je kindje nog heel klein is, maar niet meer als ze ruim 1.5 jaar oud is…

In reactie op: Angst als ze slaapt #10214769 Quote

Mijn dochter is net zo oud als de jouwe (wordt in oktober 2 jaar). Ik herken me hier niet in. Toen ze heel klein was en s nachts zelf op dr buik draaide vond ik het wel eens eng, maar nu echt niet meer. Ze is al zo groot. De kans dat ze s nachts in hun slaap overlijden is echt heeeeeeeeel klein.

Tuurlijk ga ik s avonds als ik zelf ga slapen even bij haar kijken, maar dat is meer om haar lekker toe te dekken en een kusje te geven. Niet om te checken of ze nog ademt.

Moeilijk dat je er zoveel last van hebt! Ik zou hier met je psychiater over praten ja, want het is denk ik redelijk normaal dat je deze angst hebt als je kindje nog heel klein is, maar niet meer als ze ruim 1.5 jaar oud is…

In reactie op: Babynestje? #10214618 Quote

Ik heb er ook veel plezier van gehad. Ik heb er een van done by deer. Ik vond ze best duur, maar kon m kopen met een cadeaubon en achteraf was ik er heel blij mee. 

Mijn dochter heeft er veel in geslapen in de box en op de bank. Ook op visite nam ik m wel eens mee en dan sliep ze er fijn in. Ze hebben echt hun eigen veilige plekje dan. 

Ook weigerde ze de eerste 2 weken in haar wieg te slapen. Ik kon de eerste nachten echt elk kwartier uit mn bed. Werd er gek van.. Dus toen besloten het babynestje tussenin te leggen. Ik weet dat het wordt afgeraden, maar zo lag ze veilig en kon ik in mn bed blijven en wat proberen te slapen tussen de voedingen door. Zelf lagen we wat lager in bed en mijn dochter had natuurlijk haar eigen dekentje. Dit was voor ons echt dé uitkomst de eerste weken!

Je gebruikt m maar heel kort, 3-4 maanden ofzo en dan wordt je kindje al te groot.. maar ik had m niet willen missen! 

Ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik ga het babynestje zeker weer veel gebruiken!

In reactie op: continu zo moe #10214592 Quote

Kun je weinig aan doen. Lekker slapen als het kan! Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje. Sommige dagen gaat het prima, andere dagen ben ik ook zooo moe en mijn lijf doet zo’n pijn soms. Maar met nog een dreumes van 1.5 jaar kan ik weinig rust pakken. Alleen als zij s middags slaapt, ga ik ook ff liggen. In mijn eerste zwangerschap sliep ik ook veel meer dan nu, gewoon omdat dat kon. Nu gaat dat niet meer, niks aan te doen. 

Dus pak gewoon je rust als dat kan.. als je ooit zwanger bent van een tweede kindje kan dat niet zoveel meer, dus geniet nu van al je extra uurtjes slaap! 😉 

In reactie op: continu zo moe #10214591 Quote

Mijn  ijzer was trouwens wel te laag, kwam de verloskundige 2 weken geleden achter. Nu slik ik ijzerpillen en ik voel me daardoor wel wat fitter lijkt het! 

In reactie op: continu zo moe #10214590 Quote

Kun je weinig aan doen. Lekker slapen als het kan! Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje. Sommige dagen gaat het prima, andere dagen ben ik ook zooo moe en mijn lijf doet zo’n pijn soms. Maar met nog een dreumes van 1.5 jaar kan ik weinig rust pakken. Alleen als zij s middags slaapt, ga ik ook ff liggen. In mijn eerste zwangerschap sliep ik ook veel meer dan nu, gewoon omdat dat kon. Nu gaat dat niet meer, niks aan te doen. 

Dus pak gewoon je rust als dat kan.. als je ooit zwanger bent van een tweede kindje kan dat niet zoveel meer, dus geniet nu van al je extra uurtjes slaap! 😉 

In reactie op: Slaap en voeding #10214515 Quote

Waarom geef je om 5.30 niet iets van 60cc? Minder dan je normaal geeft. Waarschijnlijk slaapt ze daar wel op verder. En dan om 7.00-7.30 120cc ofzo. Een volle fles om 5.30 en om 7.00 weer is wel heeeel veel ja..

In reactie op: Slaap en voeding #10214476 Quote

Ik vind het knap dat je zo aan die tijden vast kan houden, mij lukte dat nooit zo haha. 

Maar leg je er ook bij neer als het een keer niet zo is. Sommige dagen zijn ze gewoon mopperig of hongerig en lukt het gewoon een keer niet met je strakke schema. En dat komt ook goed hoor, ze krijgen niks van een dagje dat ze een half uur eerder of later dan normaal drinken