Gebruiker10154507

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Uitslag nipt test #10253613 Quote

Ik heb met nevenbevindingen gedaan, naar maastricht en na 4 werkdagen de uitslag. Op donderdag bloed geprikt en op dinsdag de uitslag. Nu iets meer als 1.5 week terug.

In reactie op: Hoe snel uitslag nipt test? #10252363 Quote

Vorige week donderdag halverwege ochtend laten prikken, afgelopen dinsdagavond uitslag. Bloed ging naar maastricht van den bosch.

In reactie op: Positieve test maar.. #10252056 Quote

Hoihoi,

Ik kreeg na 6 weken bruin bloed verlies en met 7 weken werd dit helder. Uiteindelijk heeft mijn partner met de verloskundige gebeld en mocht ik langskomen. Met 6 weken wilde ze dit nog niet doen omdat ze bang waren dat er nog geen hartje zou zijn en dit voor meer onrust zou zorgen.

Met 7 weken een goede echo gehad inclusief kloppend hartje. De verloskundigre vertelde dat 50% van de vrouwen aan het begin van hun zwangerschap te maken heeft met bloedverlies en dat sommige het de hele zwangerschap houden. Uit mijn echo bleek toen ook dat er nog meer bloed zat wat er nou eenmaal uit moet.

Inmiddels 12+5 zwanger, goede echo met 9w en 11 weken, ook de uitslag van de nipt was goed

Wat mij heel erg geholpen heeft is dat de verloskundige zei dat je echt krampen en buikpijn moest hebben mocht het mis gaan. Bel ze op en laat je gerust stellen, daar zijn ze tenslotte voor. In onze “info folder” stond ook: altijd bellen bij rood bloed verlies.

Nu de zwangerschap bekender is hoor ik dat veel meer kenissen (vriendinnen / familie) ook dit hebben ervaren. Ik kan nu mijn “maandelijkse klok” gelijk zetten op wanneer en een beetje rood bloedverlies komt. Helaas voor mij hoort het er nog steeds (heel minimaal) bij.

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10233668 Quote

Gelukkig ben ik niet de enige die me dus over vanalles en nog wat onzeker voelt. Ook ik heb nog helemaal geen symptonen. 

Ben nu iets meer dan 5 weekjes en moet (vind ik zelf) nog lang wachten tot de echo van 9 september. 

Voor alle andere, en een beetje mezelf, vertrouw op je lichaam ♡