kusjem

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10284462 Quote

Ik ben ook begonnen met hapjes omdat ze steeds zo hongerig leek en hier gaan de hapjes er goed in! Zelfs al steeds mond open voor eten.

Grappig dat het qua reflex zo kan verschillen per kindje 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10283307 Quote

Hier gelukkig een baby borrel bij 8 weken gehouden en daarna nog 3x kraamvisite gehad.

Voor de mensen met verkouden baby, ik gebruik sinds gister neuszalf en dat trekt ze ‘beter’

Hier 50/50 met lang middagslaapje en inderdaad bij het kdv wel lang slapen. Maak nu haar kamer donkerder en doe ook haar slaapzak aan en dat lijkt vaak wel te helpen

Ik ben juist begonnen met groenten en dat gaat super! Dacht juist dat pap meer krampjes gaat bezorgen maar dat zullen we komend week zien.

Wij willen trouwens ook komend weekend 4 flessen proberen. Hebben de fles van 22 al verlaagd en dit trekt ze goed. Sinds gister de overige flessen verhoogd dus hope so.

Komende woensdag 19 weken dus de sprong is weer bijna voorbij en wat heeft ze sprongen gemaakt, geweldig om te zien 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10281065 Quote

Ga me bijna een slechte moeder voelen door dat artikel omdat ik een kindje heb dat wel tevreden doorslaapt en ook tevreden wakker wordt en lacht als ik haar kom halen bij het kdv… 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Dr brown – wanneer over naar speen 2? #10278333 Quote

Ons dochtertje is bijna 4 maanden en gebruiken og steeds speen 1

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10278080 Quote

Ik lees ook nog steeds mee en leef ontzettend met jullie mee ❤️

De onrustige periode hebben we hier vorige week ook gehad. Bij ons was het alleen sochtends om 06 en met een speen en White noise ging ze weer verder slapen. Nu is het alweer een paar dagen rustig dus hopelijk is het voorbij en had het misschien iets met sprong 4 te maken. 

Ik vind het wel knap dat jullie kindjes overdag zoveel slapen. Ze slaapt vaak van 19 tot 7(maken we haar wakker ivm ritme) met 1 voeding ertussen (maken haar ook wakker). Na haar fles speelt ze wat en slaapt dan van 0830 tot max 0930. Haar middagslaapje knipt ze vaak in 2 slaapjes van 45 min tenzij ze in de kinderwagen ligt, dan slaapt ze vaak wel anderhalf tot 2 uur. En haar laatste slaapje is vaak rond 16.(30 min tot max 45 min). 

Hoe is het jullie gelukt om de middagslaapjes in bed te koppelen? 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby wil niet op de rug slapen. #10274789 Quote

Hier ook. Wat bij ons ook hielp was een bezoek aan de osteopaat. 

Hierdoor kon ze wel beter op haar rug liggen naar slapen doet ze het beste op haar buik 

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10273750 Quote

Slim om nu alvast ander schema te gaan volgen ivm hapjes. Mag ik vragen wat dan het schema is eefje? 🙈

kusjem
    Bijdrager
    In reactie op: Meerdere miskramen, iemand ervaring? #10272310 Quote

Ik heb 2 miskramen gehad. 1 keer hartje gezien wel traag in groei. 

Mijn schildklier waarde was iets verhoogd. Bij ons in het ziekenhuis is dan het beleid om medicijnen te geven. Maand na het starten met de medicijnen zwanger geworden 💕